slimboy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En venn av meg har fått det for seg at han skal ha 2 skjermer(crt), og lurte om jeg hadde noen skjermkort å anbefale, eller om det finnes en "splitter" man kan bruke. Har dere noen anbefalinger i "low budget" klassen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Han må ha eit skjermkort med den vanlige (VGA?) utgangen og ein DVI-utgang Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) eller bare sette inn et pci skjermkort ekstra hvilke typer aplikasjoner skal det brukes til? Endret 17. april 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Prismessig kan du få slike kort i alle klasser, så pris er ikke noe issue. Har han bare 500 kr..så finner du et til 500...har han 2500..så finner du et bedre et til den prisen. Det å ha to skjermer på et kort er ikke avgjørende for vilket kort han velger. Det påvirker ikke prisen. Hva mer trenger han en bare to skjermer? Spiller han mye...eller er det for jobb? AKIRA Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Tror han har et GF 440 MX, husker ikke om det hadde DVI utgang, men om det hadde, trenger man bare en over gang eller? Hvis det ikke har det, har dere noen linker til kurrante Dual skjermkort? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det skulle fulgt med i såtilfelle. En liten overgang. Gå til din nærmeste databutikk. Er du heldig får du den..for de har sikkert tonnevis liggende fra PCer de har bygget for kunder somm ikke har trengt den pluggen. Det er så mange skjermkort med dual at det ville være litt håpløst av oss å poste 30 - 40 linker. Det er bare å surfe på webshoppene og lese litt..finn et til den prisen han vil betale..og så spør du oss konkret om de kortene. AKIRA Lenke til kommentar
Ender Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Det ser ut som gf4mx har støtte for to skjermar ja. Den eine utgangen er sannsynlegvis DVI(til LCD-skjerm m digital inngang). Dersom det ikkje var DVI-til-VGA-overgang med til skjermkortet hans treng han f eks ein slik. Edit: ooops... litt treg eg visst... Endret 17. april 2004 av Ender Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Takker Skal be han åpne dunken og lese ut noen navn og nummere for meg Lenke til kommentar
Ender Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ...eller han kan bruka Aida32, dersom han ikkje vil skru opp maskina si. Aida32 finn ut kva skjermkort han har + masse anna dersom det skulle vera nødvendig. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Jeg tror også at gf4mx skal støtte to skjermer, men det kommer ann på hvilken produsent det er fra. men dette finner du lett ut ved å se på skjermkortet, har det to utganger bak, en "vanlig" (DSUB\VGA) skjermtilkobiling og en rar litt bredere hvit (DVI) så har han mulighet for to skjermer, men vil trenge en slik: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp Han kommer ikke til å angre på dual! Endret 19. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå