Gå til innhold

Vil Geforce 6800 få 9800 XT til å synke stort?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare det at jeg har et ubrukt Radeon 9800 XT liggende her som jeg ikke skal bruke fordi ekstra pc ikke ble noe utav.

Tenkte kanskje jeg skulle få solgt med mens 9800XT hadde en veldig høy verdi som det faktisk har i dag.

Hvis du har det liggende uten en pc å bruke det i, så er det bare å selge... Ser ikke vitsen i å ha det liggende i en skuff mens det mister verdi...

Lenke til kommentar
Er bare det at jeg har et ubrukt Radeon 9800 XT liggende her som jeg ikke skal bruke fordi ekstra pc ikke ble noe utav.

Tenkte kanskje jeg skulle få solgt med mens 9800XT hadde en veldig høy verdi som det faktisk har i dag.

Hvis du har det liggende uten en pc å bruke det i, så er det bare å selge... Ser ikke vitsen i å ha det liggende i en skuff mens det mister verdi...

Sant nok.

Lenke til kommentar

Skal selge mitt Hercule's 9800 pro til sommeren og har en kjøper klar. Venter bare på x800 XT og feriepenger. Får solgt det for en 1500-1800 kr. kortet er fra i fjor. :thumbup:

Tviler vel egentlig at 9800 XT kortene kommer til å falle så veldig mye i pris med det aller første, men det vil sikkert bli noe billigere. Men tror ikke at de vil komme ned på prisene som 9800 pro kortene ligger på nå.

Lenke til kommentar

Nå ligger Radeon 9800 Pro på ~2000 og Radeon 9800XT på ~4000

X800 Pro har en planlagt lanseringspris på 400$, mens X800 XT skal koste 500$

Da vil jeg gjette at X800 Pro starter på 4000kr i Norge, og skyver Radeon 9800XT ned til under 3000kr, og at X800 XT vil komme på nærmere 5000kr når det lanseres, og at X800 Pro og lavere modeller raskt vil skyves lengere ned i pris. Radeon 9800XT kommer nok fort ned mot 2500kr før det eventuelt forsvinner. ATI vil nok bruke gamle R3xx brikker til nedre mainstream og value-markedet en god stund fremover.

Dette kan selvsagt påvirkes mye av NVidias prising, samt ytelsen i forhold til NVidias alternativer.

Mine 5 sølvdaler. Selg kortet ditt du, Thomas ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...