Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Counter-Strike over Nettverk

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og kameraten min har et lite mini-lan hjemme hos han med bare oss 2.

Han har Telenor ADSL 704/128 linje. Vi bruker en router og kobler pc'ne til portene på router'n.

Men når vi skal spille på Internett så får vi opptil 600ms/ping. Det er ikke noe galt med server for hvis en spiller så virker det perfekt. Jeg er klar over at vi sikkert hadde kommet til å få litt ping, men med tanke på at det fint funker å spille cs på ISDN som er 64kbps, Så bør vi kunne spille det helt fint med 704 delt på 2 pc'r.

Jeg har prøvd å installere NetLimiter og valgt 44kB i download, og 8kB i upload.(ps. noen som vet om det er snakk om bytes eller bits i NetLimiter?) Men det hjelper ingenting med NetLimiter og det lagger allikevel like mye :/

Noen som har noen tips som kan reddet Lan-kvelden våres?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei du skirv cl_rate 2500 og cl_updaterate 81 eller 101 og cl_cmdrate 101

så skall du nok få bedre ping!

det er pga upload hastigheten ligger på 720/128 kb

jeg anbefaller det og gå over til nextgentel intrentt til spilling over lan og sånt jeg har nextgentel 1100/384 og vi er 3 stykker her nå og har 20-15 i ping alle sammen når vi spiller pcw og på chatch game serveren har vi oxo 15 til 20 i ping utoli hva nextgnetel klarer og gi får 399 kr i måneden!

Endret av pcpro
Lenke til kommentar
hei du skirv cl_rate 2500 og cl_updaterate 81 eller 101 og cl_cmdrate 101

så skall du nok få bedre ping!

det er pga upload hastigheten ligger på 720/128 kb

jeg anbefaller det og gå over til nextgentel intrentt til spilling over lan og sånt jeg har nextgentel 1100/384 og vi er 3 stykker her nå og har 20-15 i ping alle sammen når vi spiller pcw og på chatch game serveren har vi oxo 15 til 20 i ping utoli hva nextgnetel klarer og gi får 399 kr i måneden!

Hvilke rates bruker du ? jeg har samme linje og ligger på 50 ..

Endret av hamstr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...