kjellk Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har en laptop med usb-lydkort (Soundblaster Extigy) og nettopp kjøpt meg Logitech Z-680. Skal koble dette til en xbox. I manualen står det att en må bruke (Xbox "advanced AV Pack). Hvor får jeg kjøpt disse (i norge) ? Eller er det andre tilkoblings muligheter ? Hvordan kobler jeg Z-680 til en Tv ? Tv'en har scart og audio out ? Hadde satt pris hvordan dere ville ha satt opp dette. ( Tv, Xbox ) Analog eller digital fra lydkortet _ Er ganske grønn Mvh Kjellk Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Da kan du enten kjøpe en advanced scart kabel og få optisk ut fra xboxen, dette er jo klart å foretrekke med tanke på lydkvalitet. Du kan også kjøpe en phono->minijack overgang og koble den på kabelen som fulgte med xboxen og sette overgangen i Z-680 poden og sette den gule kabelen på scart og i tv'en. Ble litt rotete, men jeg skjønte det iallefall Lenke til kommentar
jag Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 For XBOX: Denne kabelen + en optisk digital kabel. For TV: Phonoledning fra audio ut For PC: Coaxial digital kabel eller analog med minijack/phono Se på utgangene på tv`en (audio ut) og inngangen på forsterkeren (analog), samme for de andre. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tven kobler du i fronten på direct sound med en phonokabel fra tven til en minijack i poden. Annet periferiutstyr med digital utganger i inngangene bak på poden. Som sagt før, xbox må ha en overgang. Men det er å anbefal pga støy og lydkval. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå