nestbest Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg tenkte jeg skulle oppdatere Bios for dette er vel anbefalt? Nå er jeg ikke hjemme så jeg får ikke sett hva som står når jeg starter datan min (for dette er vel ganske viktig når man skal oppdatere bios??) Er det noen som har en slags oppskrift på hvordan man oppdaterer bios? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det finnes en gyllen regel om oppgradering som sier: don't fix what's not broken! hvis du må oppgradere fordi maskinvaren eller programvaren rett og slett er utdatert, så stiller det seg helt annerledes. men det er ingen som sier at bios bør oppgraderes helt uten videre. men for å svare skikkelig på ditt spørsmål: vis oss din bios (type, merke, nummer) så skal nok noen kloke hoder her få hjulpet deg. Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 det finnes en gyllen regel om oppgradering som sier: don't fix what's not broken! hvis du må oppgradere fordi maskinvaren eller programvaren rett og slett er utdatert, så stiller det seg helt annerledes. men det er ingen som sier at bios bør oppgraderes helt uten videre. men for å svare skikkelig på ditt spørsmål: vis oss din bios (type, merke, nummer) så skal nok noen kloke hoder her få hjulpet deg. jaok.. som sagt er jeg ikke hjemme så merke kommer ikke før imorra, men jeg mener å ha lest et sted at man kan få farcry til å fungerer bedere hvis man oppdaterer bios? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det finnes en gyllen regel om oppgradering som sier: don't fix what's not broken! HELT ENIG! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det finnes en gyllen regel om oppgradering som sier: don't fix what's not broken! hvis du må oppgradere fordi maskinvaren eller programvaren rett og slett er utdatert, så stiller det seg helt annerledes. men det er ingen som sier at bios bør oppgraderes helt uten videre. men for å svare skikkelig på ditt spørsmål: vis oss din bios (type, merke, nummer) så skal nok noen kloke hoder her få hjulpet deg. jaok.. som sagt er jeg ikke hjemme så merke kommer ikke før imorra, men jeg mener å ha lest et sted at man kan få farcry til å fungerer bedere hvis man oppdaterer bios? Tror det heller er innstillingene i bios som hjelper på farcry(alle andere spill/programmer også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå