Gå til innhold

Skal kjøpe FS 2004, trenger joysticksynspunkter

Anbefalte innlegg

Har tanker om å kjøpe Microsoft Flight Simulator 2004, og vil kjøpe joystick til dette. Spiller også en del Battlefield 1942, så det hadde vær greit med en joystick som fungerer greit med BF også. I tillegg kommer jeg til å spille Battlefield Vietnam, hvis dette en gang i fremtiden blir patchet.

Noen som har anbefalinger til sticker i prisleiet 6-700? Bør ikke koste veldig mye mer. Ser Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick er anbefalt til BF 1942. Fungerer denne greit i BFV og FS 2004 og? Og har det noen hensikt å kjøpe sånn throttle ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick er en knallgod joystick, og ligger vel omtrent deromkring i pris tror jeg. Klarer du deg uten gasstikke er det et godt valg uansett hvilket flyspill du skal spill vil jeg påstå, men det er selvsagt begrenset med knapper, så selv med shift-funksjoner må du regne med å ha en del valg på tastaturet, men det er vel ikke noe problem.

Det er imidlertid én ting du må venne deg til med den stikka. Ettersom den er trådløs går den i "hvilemodus" for å spare batterier når det er en stund siden du har brukt den. For eksempel kan den gjøre det når du løper rundt i Battlefield, eller hvis du flyr på autopilot i FS 2004. Det tar omtrent et sekund å reaktivere den (bare å trykke på en hvilken som helst knapp), så det er ikke noe problem, annet enn at du bør huske å gjøre det før du setter avgårde nedover hangarskipet. Ellers vil det bli en våt opplevelse. For meg er det innlært for lengst, og over hodet ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...