Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har nettopp kjøpt meg en western digital 8mb cache 120gb. Bios finner disken, men windows finner ikke disken. Noen som har hatt samme problem, som kan hjelpe meg? Må jeg kanskje installere noen software ller noe sånt? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har du lagd "Partition" på den da? Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Finner du den i disk management? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Du har ikke formatert disken. Gå inn i diskbehandling i windows så finner du disken din der tenker jeg. Formater den og vips så synes den i windows. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 control panel-->administrative tools-->computer management-->storage-->disk management Må formattere disken før bruk, ser du Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeeey, klarte å fikse disken, måtte bare formattere Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er vel ingen "ferske" disker som kommer fra en produsent og er formatert, partisjonert etc.. Så man må jo alltid lage en partisjon på disken for at OS'et skal i det heletatt kunne bruke disken Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Har hørt om folk som har fått disken ferdig partisjonert (brukt) når de kjøpte ny. Blei jo seff klagesak og sånn, men, er liksom første gang jeg har kobla opp en disk da.... så ikke klag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå