mad2003 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ja jeg er i en koridor der jeg møter 2 folk med fult "gassman" utstyr og går i en sån grønn røyk, jeg skyter de og går en annen vei så jeg kommer forbi røyken(dwen er dødlig) så åpner jeg en dør der det er en grå gass og med engang jeg går inn der dør jeg. hva skal jeg gjøre? ja i den koridoren er det en annen dør som det er en bryter som man må skru av det hjelpmer ikke:( Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg klarte å holde meg til veggen å hoppe forbi.. ble litt skadet men overlevde Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg dør uansett hvor mye liv jeg har:( Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skru på alle knappene i de tre rommene. Da stopper gassen. Alle rommene blir markert av doyle på kompasset ditt. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja men den første knappen som er i det rommet ret før den grønne gassen går det ikke ann å åpne? key carde hjelper ikke( jeg har et sånt blått key card. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er 3 keycard og tre dører.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja men den første knappen som er i det rommet ret før den grønne gassen går det ikke ann å åpne? key carde hjelper ikke( jeg har et sånt blått key card. du må finne alle tre key carda. dei ligger spredt rundt omkring. sjå på alle bord ol. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 du må gå tilbake, og skru av gassen på en annen vei, da kommer du forbi gassen uten å måtte gå rett på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå