Mefistho Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har tenkt å anskaffe enda en hardisk og vuredere 250g. Men igjenn er det mange å velge i mellom, så jeg lurte på om noen av dere har noen erfaring med disse store diskene? Hvor stort tap er det i dem, varme utvikling, osv. Er intresert i Western sin 250g s-ata disk. Er denne å anbefale? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 westeren digital sine IDE disker bråker ganske mye, prøv heller en Hitachi 250Gb disk eller 2 samsung 120Gb'er Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Western sine disker bråker endel, har en sjøl, men siden jeg har et par lusne enermax kab. vifter, kan jeg ikke høre den. Edit: Altså bør du få en annen lyd til å overdøve den Endret 17. april 2004 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) 160 GB og 200 GB gir mye mer plass pr. krone enn en 250 GB... bare sånn at du er oppmerksom på det... Hadde jeg hatt litt over 1000 kr. til en harddisk nå, så hadde jeg uten tvil kjøpt denne Seagate = stille men skal du absolutt ha 250 GB så er det nok greit å velge den du viste til Endret 18. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk for tipsene. Fant en wd 250 til 1650 hos psdata. vi får se hva d blir Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har 3 stk, wdc i maskina, en av de lager litt frekvent lyd, de 2 andre er stille, har ei Maxtor disk som lager mest støy av alle, 160 GB Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har 4 WDC-disker. En av de er en gammel 80GB og den lager litt lyd. De andre synes jeg bråker veldig lite. En av de står i eksternt kabinett på gulvet rett ved siden av meg og den må jeg virkelig konsentrere meg om for å høre. Har kamerater som skryter av Seagatene sine, men jeg synes ikke de bråker noe mindre. Lenke til kommentar
obos Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har en 120gb WD og en 200gb Seagate. hvis begge diskene ligger i "dvale" så er de nærmest like stille begge to men når de jobber... så er Seagate mye mindre bråkete. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har 4 WDC-disker. En av de er en gammel 80GB og den lager litt lyd. De andre synes jeg bråker veldig lite. En av de står i eksternt kabinett på gulvet rett ved siden av meg og den må jeg virkelig konsentrere meg om for å høre. Har kamerater som skryter av Seagatene sine, men jeg synes ikke de bråker noe mindre. samma her.. har faktisk 3 WDC 80 GB, de heter det samma (i bios trur jeg den gamle heter CRA mens de nye heter ETA) Men den gamle disken ser fysisk litt anderledes ut enn de 2 andre. Og den "gamle" har 1 plate mere enn de 2 nye.. Og den "gamle" lager lyd, de "nye" er stille. Ble kanskje litt komplisert? Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Og den "gamle" lager lyd, de "nye" er stille. Ble kanskje litt komplisert? Tror jeg forstår. De nye bråker ikke så mye som de gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå