jan.ata Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kunne godt tenkt meg ett tøft overklokking.no wallpaper Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 last ned bit-tech sin, den er Rååååå... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ok.no kunne hatt en Rååååå'ere Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 last ned bit-tech sin, den er Rååååå... Der var jo ikke bit-tech sin han spurte om Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 hvor finner jeg bit-tech sitt wallpaper da?? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 lag et par selv og send dem til OK.no for godkjenning da vel Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg elsker å leke med photoshop.. så hvis EC eller noen andre har en OK-logo som er større enn web-logoen så send meg den! ellers bruker jeg web-logoen som utgangspunkt, men det vil ta en del mer tid... skal selvsagt sende det til OK før jeg legger noe ut på forumet (just in case) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 de som ligger her er vel de eneste jeg kjenner til "stor" størrelse, ikke større en logoen.. http://www.overklokking.no/diverse/link.html Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jaja.. ser ut som det går greit.. har fått laget en god 1200x1600 av speedometeret, så vi får se jeg får til videre Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det spørs hvor mye vits det er å lage wallpaper med den klokka. Vi har nettopp satt bort designoppdraget til noen som faktisk kan det, så nå bør det ikke drøye så lenge med nytt webdesign. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ahh.. da så jaja.. jeg syns fortsatt det er morsomt å drive med og det er god trening i photoshop, så... men får se.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Helt i orden AutoExec :-) Sikkert noen nostalgikere der ute også :-) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ja jeg håper virkelig de folkene som dere har sett til å designe side henger i.. for nå begynner nåværende design virkelig å blir utdatert Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Utdatert har det vært lenge... Men ja, folka som jobber med det nå er profesjonelle, og vil sannsynligvis ha noe klart i løpet av et par uker. Vi i OK er jo ikke akkurat lette å gjøre fornøyde, så det tar nok noen mailer fram og tilbake før vi er klare :-) Kan ikke si jeg gleder meg til å legge alt over i nytt design og nytt publiseringssystem... Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja jeg gleder meg jeg også. håper på ett kult wallpaper til og laste ned Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har gitt det jeg har av filer til den gamle logoen til AutoExec, så han finner nok på noe. Den nye vet jeg svært lite om enda, bare at den blir mye kraftigere. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kraftigere.. hmm, kan den overklokkes? (Teller ned dagene) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Venter i spenning på de nye sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå