hallyboy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Jeg har et spøsrmål om syphon filter omega strain.... Er det bare reint multiplayer spill eller kan man også utføre missons? mvh thomas Endret 17. april 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei thomas!! dette spillet er ikke berre offline men også online,online på omega strain kommer nok berre til og bli samerbeid med dei forskjellige ofline banenne men du kan også klare spillet ofline [singel] som du lurte på. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Wow! høres tøft ut.... digger alle de gamle syphon filter spilla... så jeg gleder meg noe vilt til denne utgivelsen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Wow! høres tøft ut.... digger alle de gamle syphon filter spilla... så jeg gleder meg noe vilt til denne utgivelsen Gleder meg som en unge jeg også.Har du funnet en video fra spillet,har ikke klart det enda.Fant en siden,men det kostet penger og reg seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå