Mima Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei! Har nettopp fått mitt lcd display , 6 leder ledning , 10 leder ledning , kappe og molex kontaklt. Orker noen å lage ett skjeme med farger på ledning som viser hvor de skal loddes ? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 mhm gjerne en liten mini monterings guide. Hvor ting skal loddes osv Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://www.ocshoot.no/lcd.htm Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Samme hvilke farger du bruker, så lenge de stemmer i begge endre... hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvor har du kjøpt det der? sånn ser litt aritg ut må jeg si.. ehh.. finns det i ferdige sett, så jeg slipper å lodde og slik selv? (ikke at det er noe problem, men da er sjansen mindre for at noen går galt).. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 mest sannsynlig på www.hammar.no Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg kjøpte iallfall mitt på hammar.no Kan sees i min worklog her: pZion's worklog Du får de også i sett der du slipper å lodde ja. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 pZion: hva mener du med "Samme hvilke farger du bruker, så lenge de stemmer i begge endre... hvis du skjønner. " ? kan du utdype eller vise ett bilde ? takk Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 pZion: hva mener du med "Samme hvilke farger du bruker, så lenge de stemmer i begge endre... hvis du skjønner. " ? kan du utdype eller vise ett bilde ? takk det må vere likt i begge ender! Lenke til kommentar
Mima Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Vil bare forsikre meg om jeg har skjønt det. (eller ikke) feks. 1 på lcd skjermen = 1 på parallel ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 nei.. les her står alt du trenger å vite Lenke til kommentar
Mima Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Så det er tilfeldig hvilken som skal på plass 6 på lcd skjermen så lenge den går til parallellpin 1 ? *stupid* >_< Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vel, det var vel plutselig ikke så tilfeldig lenger når det er den som kommer fra pin1 på parrallell pluggen som skal til pin6 på lcd. Hvilken farge det er på den er revnenede likegyldig, ja, men det er kun denne du kan bruke på akkurat dens ammenkobligna. Ser ingen tilfeldighet der. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 nei nei , men jeg hadde riktig sant ? =P Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jada, så lenge du følger anvisningne bør ting virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå