Gå til innhold

matrix 4?


P|zZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så nettopp en trailer av "Matrix_4-The_Matrix_Reentered"..er dette bare en kødd eller?

 

der stod liksom at den kom til desember..

 

tviler på at det er riktig da..men tenk da!! fått vite litt mer  :thumbs:

hadde ikkje lagt me på rygg å nekta nei  :D

lol.

døde ikke han Neo da???????

i alle fall døde trinity :(

Svar helst på siste posten, og ikke den første...svarene under som du ikke har lest kan sette din post i et...tja..."god dag mann økseskaft" lys.

 

AKIRA

har dette noe med filmen å gjøre da???

Dette er en post om Matrix og ikke økseskaft.

Les posten bedre neste gang da

Kanskje du skal lese posten neste gang selv og se hva han svarer på før du blir så eplekjekk.

Du spør han svarer.

 

btw: akirax24 --> "god dag man økseskaft" genialt, jeg har alltid lurt på hvordan jeg skal forklare det som skjedde....

Lenke til kommentar
[Dette er en post om Matrix og ikke økseskaft.

Les posten bedre neste gang da

Kanskje du skal lese posten neste gang selv og se hva han svarer på før du blir så eplekjekk.

Du spør han svarer.

 

btw: akirax24 --> "god dag man økseskaft" genialt, jeg har alltid lurt på hvordan jeg skal forklare det som skjedde....

er epler så kjekke da????

Lenke til kommentar
Matrix trilogien er egerntlig avsluttet, men den er åpen for en fortsettelse så det er faktisk godt mulig at 4 også kommer. Det hadde vært no det! :yes: *Gnir seg i hendene og håper*

Riktig, den er åpen for fortsettelse. Og fortsettelsen kommer, i form av Matrix Online (MMORPG).

 

Det spillet har enda ikke kommet i beta, så det tar ihvertfall 6 måneder før det er ute. Vil tippe til sen-høsten eller til vinteren...

 

Jeg håper at World of Warcraft bare blir en forsmak på Matrix Online...

 

Ang. filmene... Det er noen fans som ser den andre og den tredje filmen på som én film, så de tror at det kommer en film til. (Som å tro at Jesus ikke har vært på jorden og venter på at han skal komme... *mumle noe om jødene...*)

Lenke til kommentar
Matrix trilogien er egerntlig avsluttet, men den er åpen for en fortsettelse så det er faktisk godt mulig at 4 også kommer. Det hadde vært no det!  :yes:  *Gnir seg i hendene og håper*

Riktig, den er åpen for fortsettelse. Og fortsettelsen kommer, i form av Matrix Online (MMORPG).

 

Det spillet har enda ikke kommet i beta, så det tar ihvertfall 6 måneder før det er ute. Vil tippe til sen-høsten eller til vinteren...

 

Jeg håper at World of Warcraft bare blir en forsmak på Matrix Online...

 

Ang. filmene... Det er noen fans som ser den andre og den tredje filmen på som én film, så de tror at det kommer en film til. (Som å tro at Jesus ikke har vært på jorden og venter på at han skal komme... *mumle noe om jødene...*)

ja har hørt om matrix online ja....

høres kult ut.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er vanskelig å finne en god sience fiction film, Matrix trilogien har kommet med enormt mye bra.

 

Å si at dere ble skuffet over 2'ern og 3'ern er helt på jordet...Hva hadde dere forventet da? Sett veldig mange lignende filmer før kanskje så dere visste hvodan det skulle gå? Hvor ble det av poenget som forsvant? Man går og ser en film for å se den, ikke for å kreve at filmen er akkurat sånn som du ser den for deg.

 

Om ikke handlingen er 100% så sett blikket på det som faktisk skjer på lerretet,en haug med effekter, fart og spenning. Det bør være nokk av dette for alle som ikke er FOR kresene.

WORD. kun`ke ha sagt det bedre.

Lenke til kommentar

Jo da det kommer en matrix 4!

 

Som orakelet og arkitekten snakket om; Freden varer så lenge som krigen er i hvile (?), og det er snakk om en oppfølger. Denne blir satt ganske langt fram i tid, da neo våkner opp fra dvale.

 

 

Og som ikke det er nok, det snakkes om både keanu reeves og l. Fisherburns i denne filmen og, men det feteste av alt: flere av de ultimate heltene fra hongkong skal også være med!

 

 

Det er ikke sagt når denne kommer, men det blir vel kanskje om 3-4 år.

 

Og til alle som synes det er dumt at hollywood satta igang igjen den kommerse maskinen og produisere de to oppfølgerene: Alle signerte kontrakten med Warner og Willage Roadshow til å lage de to andre filmene mens de lagde enerene..

 

Derfor er Matrix en ekte triologi.

Lenke til kommentar

Matrix serien ble skrevet som en trillogi + 9 kortfilmer som skulle forklare noe av historien osv (Animatrix som alle vet)

 

Wachowski brødrene har selv sagt at "her slutter historien" i ett eller annet intervju på no ekstra matriale (husker ikke hvor :cry: )

 

Så at det kommer en 4 tror jeg ikke noe på desverre..

 

Og Xanitra ikke hør på alle andre, de to siste filmene MÅ sees! De er utrolig bra! :thumbs:

Endret av MrX_
Lenke til kommentar
Fucking Hollywood, har sagt dette før, og sier det igjen, de burde ha stoppet på Matrix 1 altså(og jeg tror ikke en dritt på at de hadde laget matrix manuset som en trilogi, bare hollywood tull) :realmad:

Helt riktig, det var ikke ett ord om det før nummer 1 kom ut, det kom i ettertid.

 

Har aldri blitt så skuffa som da jeg så den drittfilmen på kino (nr 1 altså). Se heller Dark City utrolig mye bedre, både story messig og visuelt.

 

Oppfølgerene, som jeg ikke har sett, er kun for å tjene penger, bare se på animatrix og andre ting, det kalles å melke kua. Da er det bra at film 3 faktisk kan regnes som en flopp økonomisk, og kanskje filmmessig

Lenke til kommentar
Har aldri likt Matrix..

 

eneren skulle vært lenger...

 

Tegnefilmen var rå!

 

har ikke sett toeren og treeren. alle sier de er dårlige.

Du har aldri likt The Matrix? Hvis du syntes enern var for kort, så må det ha vært fordi du ville ha mer... altså likte du filmen. Du syntes også tegnefilmene var rå. Men ettersom "alle" sier at to og tre er dårlige, så liker du den plutselig ikke? Typisk sauementalitet.

 

Ikke alle sier det... jeg forsto mye av Matrix etter å ha sett treern. Man må bare samle noen tråder, så er det mye som faller på plass.

 

Stikkord : Buddhismen. Les litt om den religionen. Fulgte dere godt med på filmene, burde dere forstå litt mer. Gidder ikke forklare mer enn det.

Lenke til kommentar

The Matrix synest eg er meget bra. Men nr. 2 er så typisk ein Hollywood produksjon: Alt må vera større og voldsomare for å lage ein god oppfølgar :roll:. Men til tross for at eg blei veldig skuffa over nr. 2, så gav slutten meg håp. Eg ante at "den verklege verden" kanskje ikkje var det likevel. Såg ut som det kanskje bare var ein anna del av The Matrix. Eit slags backup system for å lure dei som blir "kobla ut". Hadde lika det betre enn slik det faktisk var...

Lenke til kommentar
Jeg synes det er vanskelig å finne en god sience fiction film, Matrix trilogien har kommet med enormt mye bra.

 

Å si at dere ble skuffet over 2'ern og 3'ern er helt på jordet...Hva hadde dere forventet da? Sett veldig mange lignende filmer før kanskje så dere visste hvodan det skulle gå? Hvor ble det av poenget som forsvant? Man går og ser en film for å se den, ikke for å kreve at filmen er akkurat sånn som du ser den for deg.

 

Om ikke handlingen er 100% så sett blikket på det som faktisk skjer på lerretet,en haug med effekter, fart og spenning. Det bør være nokk av dette for alle som ikke er FOR kresene.

WORD. kun`ke ha sagt det bedre.

Det er utrulig mange Hollywood filmar som har fantastiske effekter og masse action. Det som for min del var så bra med Matrix var kombinasjonen av veldig stilige effekter og ein veldig bra story (og at eg likar dei som spelar). Dette ødla dei etter mi meining i nr. 2 og 3. Når noko så bra som Matrix dukkar opp, så bør ein forvente samme kvalitet i oppfølgerane. At du ikkje forventar det er sjølvsagt ditt valg, men du kan ikkje sei at det er på jordet å forvente litt meir. Dei fleste er realistiske nok til å skjønne at det er liten sjans for at oppfølgaren held mål, men det er lov å håpe.

Lenke til kommentar
Fucking Hollywood, har sagt dette før, og sier det igjen, de burde ha stoppet på Matrix 1 altså(og jeg tror ikke en dritt på at de hadde laget matrix manuset som en trilogi, bare hollywood tull) :realmad:

Matrix var laget som en trilogi, men Wachowski fikk ikke lov til å lage 3 filmer av filmselskapet. Filmselskapet bestemte at de måtte lage 1 uavhengig film, så skulle de se hvordan det gikk.

 

Så de skrev om orginal manuset, kuttet ut masse og lagde én film. Men som alle vet så solgte jo Matrix 1 veldig bra, og derfor fikk de lov til å lage to filmer til. Det som var problemet var jo at de hadde ødelagt orginal historien, og nå måtte finne på en halvveis ny historie.

 

Det er i allefall dette jeg har hørt/lest/whatever og det kan høres sannsynlig ut med tanke på hvordan Hollywood fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg synes det hadde vert kult med en film som forklarte forløpet til Matrix, ja jeg vet at animatrix tar seg av en del, men å få en film som tar tidslinjen fra robotopprøret til menneskenes tap hadde bare vert så evig digg :D

En god gammeldags tragedie, det er det faen meg lenge siden jeg har sett fra andre sida av dammen !

Lenke til kommentar
Fucking Hollywood, har sagt dette før, og sier det igjen, de burde ha stoppet på Matrix 1 altså(og jeg tror ikke en dritt på at de hadde laget matrix manuset som en trilogi, bare hollywood tull) :realmad:

Matrix var laget som en trilogi, men Wachowski fikk ikke lov til å lage 3 filmer av filmselskapet. Filmselskapet bestemte at de måtte lage 1 uavhengig film, så skulle de se hvordan det gikk.

 

Så de skrev om orginal manuset, kuttet ut masse og lagde én film. Men som alle vet så solgte jo Matrix 1 veldig bra, og derfor fikk de lov til å lage to filmer til. Det som var problemet var jo at de hadde ødelagt orginal historien, og nå måtte finne på en halvveis ny historie.

 

Det er i allefall dette jeg har hørt/lest/whatever og det kan høres sannsynlig ut med tanke på hvordan Hollywood fungerer.

Denne "teorien" støtter jeg fult ut!

 

Har hadd den samme oppfatningen hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...