inzyr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har en gammel maskin som trenger IE 5.5 SP2 Norsk, problemet er at jeg ikke finner den igjen og MS har tatt den ned fra sin side. Jeg trenger virkelig akkurat denne versionen (5.5 SP2) som er på norsk (fant den på englesk) og håper at et sted på hele www har den. Er det noen som vet hvor kan jeg finne IE 5.5 SP2 Norsk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvorfor skal du ha akkurat denne versionen? Er da utrolig kjekt med oppdatert brownser og med minimalt med sikkerhetshull. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ville da lagt inn 6.0 . Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Vel det er en veldig gammel maskin som kjører windows 95 og det seneste mulig å ha av IE på windows 95 er 5.5 SP2. Jeg vil ikke oppgradere windows 95 til noe annet siden PC vil kjøre så sakte. Vet noen om et sted hvor jeg kan få tak i IE 5.5 SP2 Norsk? Lenke til kommentar
Catola Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan ikke Opera være et godt alternativ da? Det er lite og raskt! Og GRATIS! Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Problemet er ikke det at jeg trenger en browser, men at jeg nå har en blanding av nye og gamle filer (noe som skaper ustabilitet) og for å fikse dette så vet jeg ikke om en annen måte enn å oppdatere alle file til å være samme version (eller et sett filer som fungere sammen) Derfor håper jeg at noen her vet om et sted som forsatt har IE 5.5 SP2 Norsk? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Send en mail til Microsoft. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Det gir ikke lenger support til windows 95 og IE 5.5 SP2 (bare sikkerhets oppdateringer til IE 5.5 SP2) så jeg får ikke noe hjelp der. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i IE 5.5 SP2? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Sikkert mange som har den på en gammel CD, ellers kan du jo prøve denne versjonen for ME/98 som fremdeles støttes: http://www.microsoft.com/downloads/details...da-abef1ebbd08a Endret 20. april 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det var en periode jeg ikke hadde IE i det hele tatt. Jeg var veldig frustrert, men fant ut at Avant Browser er MYE bedre. Den har IE som plattform, men er mye mer funksjonell, er raskere, kan fjerne flash reklame og popups. Disse funksjonene er veldig viktig for en pc som ikke er så rask da flashreklame krever mye av pc'en og hastigheten den har på internett. http://www.avantbrowser.com/download.html Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Eldre versjoner av IE er tilgjengelig via Microsoft Download Center. Du velger bare produktet. Testet akkurat Windows 95, og man får opp en mulighet for nedlasting av IE 5.5SP2. Det står at den er for WinME, men etter min erfaring så er installeren den samme for alle produkter. Den tilpasser seg produktet man kjører den på. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg prøvde å laste ned den versionen sofTest referrerer til, men den ville ikke laste ned. Jeg har spurt alle jeg kjenner, men ingen har den lenger. Er virkelig IE 5.5 SP2 tapt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå