aslak Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Eg skal ha nytt skjermkort, og eg tenkte å kjøpe Gainward Geforce 4 Powerpack 4600, men så kom denna nyheten om Ati r300-kortet..... Eg har sett at det bla. har 256 mb. ram på det (det dobelte av Geforce 4) Så eg lurer på om det er verd å vente på.... (Eg må ha eit tnt2 kort imenst da i alle fall)..... Håper på mange svar..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:40, aslak skrev:Eg skal ha nytt skjermkort, og eg tenkte å kjøpe Gainward Geforce 4 Powerpack 4600, men så kom denna nyheten om Ati r300-kortet.....Eg har sett at det bla. har 256 mb. ram på det (det dobelte av Geforce 4)Så eg lurer på om det er verd å vente på....(Eg må ha eit tnt2 kort imenst da i alle fall).....Håper på mange svar..... Kjøp GF4 kortet du. R300 har laaaang vei til butikkhyllene. Det er en sterk uvisshet om når kortet kommer og GF4's arvtager er mest sansynlig rett rundt hjørnet når R300 er i butikkene. Personlig tror jeg ikke vi ser R300 før nyttår 2002. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 R300 brikken ligger nok en stund frem i tid ennå. Den vil ha støtte DirectX 9.1, hvilket ikke er ferdigutviklet ennå engang. Først vil vi se ATI´s R250-brikke, som også vil være et godt alternativ til GeForce 4. R250 kommer til sommeren. Personlig gidder jeg ikke bruke penger på grafikk-komponenter nå før sommeren, for hvem sitter vel inne i sommervarmen og spiller data!?? En R300 til høsten må da vel være verdt å vente på? Tenker jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå