Nitrius Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) http://home.no.net/ymerx/ hvordan kan jeg kobinere Gjesteboken og det samma designet jeg har på siden? vil gjerne at alt skal se likt ut, så vis noen vet hvordan vær så snill og fortell meg. Endret 17. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Endre CSS-oppsettet til gjesteboken, og sett target'en i menyen til å åpne siden inni (i)framen. F.eks <a href="gjestebok.php" target="navn_på_(i)frame"> Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) hmm den fikk jeg ikke med meg helt, kunne det gått ann å forklart litt mer, så er du snill Jeg kopierte css fila fra desginet mitt som hører til index fila inn i css filen til rabook da ble fargene forandra på så jeg, men jeg fikk forsatt ikke desginet med :-/ Endret 17. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 noen som kunne forklart litt mer så er du snill Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Oki, Se på CSS-filen som styrer utseendet til gjesteboken. Endre den til å matche farger, font o.l. til resten av siden. Så ser du på linken i menyen. Nå åpner den gjesteboken i et blankt vindu. Hvis du setter den til å åpne inni iframen blir det bedre. Bruk f.eks følgende: <a href="gjestebok.php" target="navn_på_iframe"> Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 jeg fant ut at jeg skal bruke et include script også skulle jeg få hjelp av en fyr senere så jeg skal nok få det til, men takk for at du prøver loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 PHP Include og frames..? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 PHP Include og frames..? PHP Include og frames? det skjønnte jeg ikke helt hva du mente med det spørsmålet, men det var værtfall en fyr som skulle hjelpe meg med å få gjesteboka inn i designet mitt via et include script... det er alt jeg vet hittil dette er noe slit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå