Gå til innhold

oppfølger til P900

Anbefalte innlegg

Vet noen av dere om det kan komme en oppfølger til SE P900? Altså SE P1000?

##topic endret av moderator. Fortell hvilken telefon det er snakk om så emnefeltet gir mening :roll: - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan det komme en oppfølger til P900, akuratt som det kan komme en oppfølger til alle andre modeller.

(BTW: Var jeg deg ville jeg forandret topic til f. eks "Er det mulig det kan komme en oppfølger til P900?" elns.)

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Selvsagt kommer det en oppfølger til P900, akkurat som P900 var en oppfølger til P800.

Det går rykter om at en evt. P1000 (navnet er jo bare spekulasjoner) vil være mindre enn dagens Pxx-serie, at den vil komme med innebygd WiFi (akkurat som den kommende nye Communicator'n til Nokia) og ha radio. I tillegg vil et nytt kamera være på plass, sannsynligvis minst 1.3 mpx, kanskje 2 mpx. Pluss helt ny software selvsagt. Dessuten vil den utvilsomt ha 3G-støtte!

Når den kommer er helt utvisst, men vi vil neppe se den i 2004. (I aller beste fall rundt jul 2004, men neppe...) Vil anta at en oppfølger kanskje er på markedet før våren/sommeren 2005, og vil sikkert nok koste oppimot det P900 kostet da den kom.

Men alt er jo rykter da. Men høres ikke usannsynlig ut... :cool:

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Selvsagt kommer det en oppfølger til P900, akkurat som P900 var en oppfølger til P800.

Det går rykter om at en evt. P1000 (navnet er jo bare spekulasjoner) vil være mindre enn dagens Pxx-serie

Er jo ikke sikkert den blir så mye mindre en Px00.

Grunnen til at de telefonene er så store har jo mye med skjermen å gjøre.

Blir nok mye tynnere men du skal ikke se bort i fra at den blir nesten like stor.(hvis den kommer) ;)

Lenke til kommentar
##topic endret av moderator. Fortell hvilken telefon det er snakk om så emnefeltet gir mening :roll: - enden##

Jeg synes fremdeles emnefeltet kunne ha blitt mer beskrivende.. f. eks "Er det mulig det kan komme en oppfølger til P900?" . "Oppfølger til P900" kan jo tolkes som om fyren har bilder elns av oppfølgeren til P900.

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Jeg vet ingenting, men det ville vært veldig merkelig hvis det ikke kommer noen oppfølger til P900.

Både P800 og P900 har solgt godt og ikke minst har de vært viktige for imagen til SE. Det ville være direkte dumt av SE hvis de ikke følger opp dette med en ny og oppdatert modell (når tiden er inne).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg tror de vil forminske dagens p900 og forbedre den og kanskje lage en ny topp modell som snarere vil ta opp konkuransen med 9500/2020, altså at den blir mere data enn mobil. (Enda mer enn dagens p900, hvis noen skjønner...)

Uansett vil nok en p900 oppfølger nok ikke komme før slutten av 4 kvartal 2004 (juletider) eller senere... Blir ikke sjokka om vi begynner å se flere og mere spesifikke p900-oppfølger ting rett før jul eller senere...

Det tror jeg iallfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...