Aetius Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg skal kappe høl i kabinettet mitt for en 120mm-vifte, men har ingen vifte å måle etter. Noen som kan gi meg nøyaktige mål på hvor stort hullet skal være for å passe akkurat, samt avstanden fra sentrum til skruehullene? Takker & bukker! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) den er like stor som en cd eller?.... Endret 17. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ikke så vansklig det vettu..Men det med cden var ikke dumt, men man kan også bruke passer og strekke den til 6 cm. Så tegner du en sirkel og har et perfekt hull. Når det gjelder skruehullene får du heller fixe det når du får vifta. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Folkens, problemet er ikke å få til et rundt hullo med diameter 6 cm. Problemet er om det er "kassa" på viften som er 120mm, eller om det er diameteren på viftehullet. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvis du går inn på produktsidene til produsenten vil det som oftest finnes en tegning med nøyaktige mål av vifta, i alle mulige vinkler og veier.... Tror delta har det ihvertfall, de er good!!! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) han er bestandig hyggelig --> <---trykk der Endret 17. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Folkens, problemet er ikke å få til et rundt hullo med diameter 6 cm. Problemet er om det er "kassa" på viften som er 120mm, eller om det er diameteren på viftehullet. Hehe.... Du har nok misforstått litt.... Et prisme som en vifte faktisk er måles som oftest i lengde * bredde * høyde... Derfor er 120mm en side av vifta.. Den er 120mm * 120mm * tykkelse på vifta.. ps ER OVER 100 INLEGG NÅÅÅÅ...... JESS Endret 17. april 2004 av torgros Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er for denne viften på microplex. Om det er standard på alle vet jeg ikke. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Så sant så sant.. Man pleier å finne adskillig mer info om produktet på nettsiden til produsenten... Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Folkens, problemet er ikke å få til et rundt hullo med diameter 6 cm. Problemet er om det er "kassa" på viften som er 120mm, eller om det er diameteren på viftehullet. Ikke for å være pirkete men, det er radiusen som skal være på 6 cm. Ikke diameteren, den skal jo være 12 cm..men hullet skal vel være 12 cm uansett..litt mindre kanskje..sjekk på produktsidene du.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har du fått svar på det du ville Aetius???? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Har du fått svar på det du ville Aetius???? *flire* Ja, jøss, nå trur jeg jeg er godt hjulpet! Har aldri sett maken til rush for å hjelpe. PS! Klart det er radius som er 6 cm (og ikke diameteren). Er litt sliten og stressa. Skriver avhandling som skal være inne om to døgn, og jeg er LANGT fra ferdig. En stor takk til alle sammen! EDIT: Vil tippe på at i alle fall skruehullene er standard - og da følger jo resten sånn noenlunde etter. Endret 17. april 2004 av Aetius Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 VifteHULLET er 120mm, viftehuset er 122mm. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 vifte maler last ned denne ... ineholde maler for divese vifter .. 60-120 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå