adsfiklam Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Hvordan er det man lager f. eks noen av disse sidene? http://www.2advanced.com/ http://mjau-mjau.com/classic.html http://www.pixelranger.com/ ++ Hvilke programmer blir brukt? Slik jeg har skjønt det blir de jo laga i Flash (??) eller tar jeg helt feil? Må man også kunne Css? Takker Endret 17. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Man åpne macromedia flash, så trykker man på "generate cool site"-knappen. Deretter må man stille "difficulty level" til maks og rykker på "generate. Vent 2-3 sekunder og siden er ferdig Nei, seriøst, sidene er ofte laget som en samensmelting av HTML/CSS og flash, eventuellt andre interaktive elementer. I tillegg kommer serverside scripting. Endret 17. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 I tillegg kommer serverside scripting. Hva er egentlig det? Er dette noe viktig eller Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 I tillegg kommer serverside scripting. Hva er egentlig det? Er dette noe viktig eller Det spørs hvordan siden din skal brukes og hva den skal inneholde. php er serverside scripting. Hvis du f.eks skal ha et forum, trenger du mer en html og css, så da kan du bruke php. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 I tillegg kommer serverside scripting. Hva er egentlig det? Er dette noe viktig eller Det spørs hvordan siden din skal brukes og hva den skal inneholde. php er serverside scripting. Hvis du f.eks skal ha et forum, trenger du mer en html og css, så da kan du bruke php. Skjønner Takk , da vet jeg det Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) I tillegg kommer serverside scripting. Hva er egentlig det? Er dette noe viktig eller script som kjører på serveren (ikke på den enkelte browser, som f.eks JavaScript) Endret 17. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Man åpne macromedia flash, så trykker man på "generate cool site"-knappen. Deretter må man stille "difficulty level" til maks og rykker på "generate. Vent 2-3 sekunder og siden er ferdig Hehe . Nei det var absolutt ikke det jeg trodde, men jeg bare lurte på sånn ca. hvilken programvare som var blitt brukt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Man åpne macromedia flash, så trykker man på "generate cool site"-knappen. Deretter må man stille "difficulty level" til maks og rykker på "generate. Vent 2-3 sekunder og siden er ferdig :lol: Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Greit, det var gøy. Slutt og spam... De sidene du har linket til er en fiffig kombinasjon av flash, bilderedigering, videoredigering og enorm kreativitet Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Photoshop og Flash. Ok Takk alle sammen! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Photoshop og Flash. Man kan også bruke Adobe Livemotion Til avanserte effekter brukes som regel After Effect (Adobe), knapper etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå