Gå til innhold

Kor kan eg få tak i Windows Xp klistermerke???


Anbefalte innlegg

Kor kan eg få tak i Windows Xp klistermerke?

 

En slik sort som er på ferdig pc-er som dell,packard bell, osv.

 

PS: Eg har den orginale studenverisionen, og det følgte ikkje med, og når eg ringte til Microsoft, da visste dei som eg ringte ingenting......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh...hva skal du med et XP klistremerke da?

 

Mitt beste tips:

 

Stikk på Elkjøp/Bonus eller lignende. Finn en PC i utstillinga som har klistremerket. Så ber du betjeningen om å få prøve en hårtørker. Ta med den bort til PC'en og bruk hårtørkeren til å få av klistremerket...voila! :lol: :lol:

 

 

Sorry, jeg kunne bare ikke dy meg...vet ikke hvor du kan få tak i det. Et seriøst tips kan jo være å ringe importørene av maskiner i Norge og høre om de vet eller har noen?

Lenke til kommentar

Fritidsproblemer?

Du KAN springe ned på din lokale Elkjip-plass og nappe noen fra maskiner som står der? Og så utføre en heftig getaway i en handlevogn fylt med brødristere!!

Eller du kan velge å la være. Kjøp deg en fet casebadge (om du bare må ha) på http://www.microplex.no

 

NOEN hadde greid å skrive noe mens jeg gjorde andre ting & ikke skrev. Jaja. De hadde til&med greid å poste det før meg. Kjipt.

 

_________________

AopenH600A

Soyo K7V Dragon Plus!

AMD XP 1600+

Alpha8045

256MB DDR RAM (Ødela min andre i helga)

ASUS GeForce3 Ti200 Pure

Aopen 32x12x48x CD-RW

NEC DV 5700A (12x40xDVD-Rom)

40GB WD 7200RPM harddisk

HYUNDAI F910

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-02 22:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-02 22:15, the_ruthless skrev:


NOEN hadde greid å skrive noe mens jeg gjorde andre ting & ikke skrev. Jaja. De hadde til&med greid å poste det før meg. Kjipt.



 

 

Hehe....snakker du om MEG...lille meg?

 

Kjipt...that's life :wink:

 

 

Du hadde jo en veldig bra fluktplan da! Tenkte ikke på den gett!

 

Hva med denne: Hvis en eller annen overivrig selger kommer mens du driver på, så bare peker du et eller annet sted i butikken mens du roper: "SE! et knalltilbud fra Bonus! (funker best i en Elkjip butikk..) Og mens hele betjeningen løper rundt i panikk tar du en krølltang, hopper opp på ryggen på en intetanende kunde og kommanderer: "Få oss begge ut herfra NÅ...hvis ikke er håret ditt toast!". Og så galopperer du ut fra sjappa i beste western-stil!

 

:lol: :lol: :lol:

 

Hehe..hvor tar jeg det fra sier jeg bare...

Lenke til kommentar

hvis det er så enkelt så tror jeg at jeg må skaffe meg et klistremerke jeg også.

 

i koveret til to XP CD'er jeg fikk (gratis Release candidate), lå det en merkelig dings jeg aldri skjønte hva var. trodde det var et klistremerke, men når jeg tok av papirdelen på ene siden, viste det seg at det ikke var lim på den. jeg trodde da det var sånn dings til å klistre på glatte overflater (vindu osv), men det var kun den siden som bildet var på som gikk an å klistre noen som helst plass...

Lenke til kommentar

Alternativ fluktplan: Du vet de tralle-greiene som de flytter TV'er på & sånt? Sånne gaffel-greier for å trille, liksom? Eller.no lignende... Pass på at du får plassert en sånn nært maskinen der du skal nappe sticker... Så, når betjeningen ser deg og skal til å vikle deg inn i telefonledning og brun-teip, bruker du gaffel-trille-tingen etter sparkesykkel, og når du får stor nok fart er du ustoppelig! Og om noen prøver å hijack'e ride'n din i fart, smækker du til dem med en stygg ghettoblaster som du nappa et anna sted i butikken... (Evt. tastaturet ved PC'en der du stod.)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-02 21:35, aslak skrev:

Kor kan eg få tak i Windows Xp klistermerke?


En slik sort som er på ferdig pc-er som dell,packard bell, osv.


PS: Eg har den orginale studenverisionen, og det følgte ikkje med, og når eg ringte til Microsoft, da visste dei som eg ringte ingenting......


 

Tenker du på "Designed for Windows XP" merket?

Det tror jeg bare PC-er som er godkjent av MS, eller består utelukkende av godkjente komponenter og programmer kan ha. Men jeg VET ikke...

 

Ellers følger det jo med et klistremerke med produktnøkkel som skal klistres på maskinen, det skal sitte på posen som CDen ligger i.

Lenke til kommentar

Hei!

 

lol.lol.lol!!!!! :grin:

 

Dokke he bra fantasi....

 

Ej he vøre på Elkjip å knabba et designed for windows xp klistermerke, men det vart litt krølla....

ej gikk stille og rolig ut av butikken, ikkje sann will western film aktig greier som dokke tenkte på!!!

 

mvh

 

Aslak

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 00:19, GeeZuZz skrev:

i koveret til to XP CD'er jeg fikk (gratis Release candidate), lå det en merkelig dings jeg aldri skjønte hva var. trodde det var et klistremerke, men når jeg tok av papirdelen på ene siden, viste det seg at det ikke var lim på den. jeg trodde da det var sånn dings til å klistre på glatte overflater (vindu osv), men det var kun den siden som bildet var på som gikk an å klistre noen som helst plass...


 

Tror jeg fikk noe alla du beskriver der, det jeg tror det er, er strykemerke til å stryke på genser/skjorta slik at du kan reklamerer for dem,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...