OlaTK Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jepp det jeg lurer på er om det finnes noen kort der ute som har både WLAN, og vanlig Ethernet? Kunne tenkt meg 1Gb hastighet på den vanlige, mens den trådløse er det vell ikke så farlig med. Bør være mer en 11M da. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tror ikke du får begge i ett, men det er ikke noe problem å ha i begge kortene samtidig. Altså et vanlig og et WLAN kort. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen HK kommer med integrert Gigabit Ethernet + utvidelsesspor/ekstrabrakett spesielt for WLAN. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Hadde vært kjekt med alt i ett da. Bruker såpass mange PCI slots at jeg kan ikke ha 2 til. har jo så klart integrert på HK, men det er ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ... har jo så klart integrert på HK, men det er ikke så veldig bra..... Et nettverkskort er vel et nettverkskort. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ... har jo så klart integrert på HK, men det er ikke så veldig bra..... Et nettverkskort er vel et nettverkskort. Finnes forskjellige hastigheter vet du (10/100/1000Mbit) Han vil ha GBit (1000Mbit), det er ikke alle HK som kommer med Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ... har jo så klart integrert på HK, men det er ikke så veldig bra..... Et nettverkskort er vel et nettverkskort. Finnes forskjellige hastigheter vet du (10/100/1000Mbit) Han vil ha GBit (1000Mbit), det er ikke alle HK som kommer med Det vet jeg også. Men nå tok jeg utgangspunkt i at kortet i HK var GBit, og støttet alle de nevte hastighetene. Endret 18. april 2004 av chrisege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå