Gå til innhold

Alvorlig problem etter installasjon på s-ata..

Anbefalte innlegg

Fikk et stort problem i dag da jeg skulle installere windows xp pro på min nye harddisk (WD Raptor 10000rpm s-ata.)

Selve installsjonen gikk greit, men etter at jeg satte inn to andre disker (WD 120gb og en IBM 120gb) som jeg hadde tatt ut før installasjonen, så fikk jeg en feilmelding etter at jeg startet opp pc'n. Den lød omtrent slik: "\windows\system32\config\system corrupt or missing".

Fant etterhvert ut hva jeg kunne gjøre for å fikse det ( http://www.dslreports.com/faq/3546 ).

Men hovedproblemet mitt er at da jeg fikk startet opp windows igjen og gikk på "diskbehandlig" for å sjekke om harddiskene var der, så var begge diskene plutselig uformaterte. På disse diskene har jeg alt jeg eier og har.. bilder og dokumenter osv.. men nå er alt plustelig borte.

Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Begge diskene var delt opp i partisjoner, men nå vises de kun som 2 tomme uformaterte disker.

Håper på svar fra noen som kan hjelpe meg.

Pål Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om det hadde gått an å få dem til å fungere som før igjen.

Eneste muligheten er kanskje å bruker et recovery program for å få hentet tilbake filene.. men dette tar vel velidg lang tid på to nesten fulle 120gb disker..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...