Illmatic Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 er det mulig i google bildesøk å bare få frem bilde man velger og ikke web-siden den er på? ville spart oss med isdn tid... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Google Bildesøk var det dette du mente? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 er vel ikke programvare dette da Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er det mulig i google bildesøk å bare få frem bilde man velger og ikke web-siden den er på? ville spart oss med isdn tid... Nei, tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Google Bildesøk var det dette du mente? nei d jeg mente var at når man søker og trykker på bildet man vil forstørre, er d mulig å slippe å bli koblet til siden bildet stammer fra??? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Google Bildesøk var det dette du mente? nei d jeg mente var at når man søker og trykker på bildet man vil forstørre, er d mulig å slippe å bli koblet til siden bildet stammer fra??? Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå