jaengevik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei, jeg trenger en klan logo! Klanen spiller SoF2 og den heter *[AAG]* Jeg lurer da på om noen som kan designe en logo til meg? Lenke til kommentar
#HH_Slangen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Ingen spesielle farger eller effekter du ønsker? Hadde gjort det mye enklere å hjelpe Endret 17. april 2004 av #HH_Slangen Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Emm jo! Clanen heter jo *[AAG]* *[ ]* er hvitt og AAG er lime-green, så visst du hadde klarn noe med det så hadde det vert fint! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) 5 min. Difference clouds inverta og mixing på levels i Photoshop som bakgrunn? Endret 18. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Difference clouds inverta og mixing på levels i Photoshop som bakgrunn? Stemmer det ja. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Difference clouds inverta og mixing på levels i Photoshop som bakgrunn? Stemmer det ja. Hehe , jeg er god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå