Zink Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ey! Har nå hatt snart fire år som skribent for et norsk nettsted, og ingen engelskundervisning siden 1. klasse på vdg.... give me a break! Regna ikke med noen omfavnelse for kritikken akkurat, men syns det var påfallende de momentene jeg nevner. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ...eh, er det pirk/ subjektivt å si at artikkelen er preget av "snakke-norsk" direkte oversatt til engelsk ? Endel skrive-/stavefeil viser at korrekturen kunne vært bedre (hastverk ?) - ellers en flott og innholdsrik artikkel Ey! Har nå hatt snart fire år som skribent for et norsk nettsted (nja, 3,5 i alle fall), og ingen engelskundervisning siden 1. klasse på vdg.... give me a break! Første jeg la merke til når jeg så at en nordmann hadde skrevet den, var engelsken.. ganske bra, må jeg si.. Tøft at du kommer deg utenfor norges grenser også! Kepp up det good work! EDIT: er det mulig! keep.. Endret 17. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kult.! Lese hele artikkelen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det jeg la merke til var bruken av "hall". Men ellers bra synes jeg Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, men det er lite som kan måle seg med pågangen på den tråden han som knekkte skjermkortet... Hm, url? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 TG på tomshardware eller tomshardware på TG? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det jeg la merke til var bruken av "hall". Men ellers bra synes jeg Hall er vel det samme på Engelsk som på Norsk, hvis det er det du sikter til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Oj, ekke det bilde av deg a DesertGlow ? (på side 11 ) Kan nok stemme det ja Samme bildene som de på hardware.no hadde...dog, hva kan man forvente. Man kan jo ikke slite seg helt ut å skrive en ny artikkel med helt nye bilder Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 quote:>The Norwegian 3DFXCol< 3DfxCOOL er nok glad den ene plakaten er lesbar på bildet... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, men det er lite som kan måle seg med pågangen på den tråden han som knekkte skjermkortet... Hm, url? Sweins knekkte radeon 9800 pro Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg syntes det var en bra artikkel jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå