Ursa Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tenkte bare jeg skulle tipse om artikkelen på Tom's Hardware.... Kanskje er det et bilde av deg selv på verdens største dataside! her er linken: http://www.tomshardware.com/game/20040417/index.html Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 By Magnus Johansen ! Godt jobba, mann.......... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 By:Magnus Johansen er vel DesertGlow som har skrevet dette Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tja, essensen i det i alle fall. Ser de har strippet artikkelen en smule i forhold til slik den egentlig var. Den ble vel for lang for dem... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noe anderledes i den som vi ikke har sett fra før? Uansett skal jeg kikke igjennom den. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noe anderledes i den som vi ikke har sett fra før? Uansett skal jeg kikke igjennom den. Noen nye bilder, men ellers for det mest likt. Har lagt merke til at THG bruker veldig mange bilder... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Endelig et par bilder av noen Casemods, men jeg kan umulig tro at det var de beste på hele partyet? God artikkel, DG kan engelsken sin ser det ut som. Endret 17. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Engelsken sitter ser jeg... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Kult *anerkjennelse* EDIT: "It was impossible to walk past this table without taking notice of it. They seemed to be proud of being in Norway." hihihi Endret 17. april 2004 av So Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Uansett like arti å se det hele om igjen.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Over 300 visninger på ca. 25 min. i denne tråden Endret 17. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Over 300 visninger på ca. 25 min. i denne tråden Ja, men det er lite som kan måle seg med pågangen på den tråden han som knekkte skjermkortet... Oj, ekke det bilde av deg a DesertGlow ? (på side 11 ) Endret 17. april 2004 av So Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tja, essensen i det i alle fall. Ser de har strippet artikkelen en smule i forhold til slik den egentlig var. Den ble vel for lang for dem... Var det ikke du som var på det ene bildet med en som sov? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tja, essensen i det i alle fall. Ser de har strippet artikkelen en smule i forhold til slik den egentlig var. Den ble vel for lang for dem... Var det ikke du som var på det ene bildet med en som sov? Tror det, men er ikke 100% sikker ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Var det jeg trodde at det var deg DG kjente igjen bildene og husket at du sa noe om at du skulle være på TG og skrive for THG, god artikkel... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ...eh, er det pirk/ subjektivt å si at artikkelen er preget av "snakke-norsk" direkte oversatt til engelsk ? Endel skrive-/stavefeil viser at korrekturen kunne vært bedre (hastverk ?) - ellers en flott og innholdsrik artikkel Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ...eh, er det pirk/ subjektivt å si at artikkelen er preget av "snakke-norsk" direkte oversatt til engelsk ? Endel skrive-/stavefeil viser at korrekturen kunne vært bedre (hastverk ?) - ellers en flott og innholdsrik artikkel Ey! Har nå hatt snart fire år som skribent for et norsk nettsted (nja, 3,5 i alle fall), og ingen engelskundervisning siden 1. klasse på vdg.... give me a break! Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er fryktelig lett å skrive slikt - etter at en vet at det er en nordmann som har skrevet det. Tror ikke THG ville latt det slippe igjennom hvis engelsken var grusom God gang. Jeg likte bildet av TG salen nesten folketom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå