Gå til innhold

Hvilket FPS-spill gleder folket seg til?

Hvilket FPS-spill gleder du seg til?  

123 stemmer

1. 1. Hvilket FPS-spill gleder du seg til?

• Half-Life 2
      53
    • DOOM III
      15
    • STALKER: Shadows of Chernobyl
      21
    • JOINT OPERATIONS
      1
    • Operation Flashpoint 2
      9
    • Söldner: Secret Wars
      0
    • Hitman 3: Contracts
      11
    • Medal of Honor: Pacific Assault
      4
    • Star Wars: Batttlefront (Muligens FS)
      8
    • Duke Nukem Forever
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg hørte Stalker var et RPG spill ombestemte jeg meg ganske raskt :/

???

trur du må sjekke hørselen din. stalker er eit fps. men det har enkelte rpg element.

Da jeg mente det var et FPS fikk jeg folk i mot meg som mente det var RPG.

Visste ikke helt hva jeg skulle tro!

Lenke til kommentar
Men hva er egentlig så stort med det ? :dontgetit:

Det at ting skjer mens du sover, at andre folk og dyr lever sitt eget liv uavhengig av deg. Ta Far Cry, for eksempel. Knakende bra spill, men fiendene gjør svært lite av seg. De patruljerer. Ser de deg, hiver de seg bak en stein, eller prøver å ta knekken på deg. Det er egentlig det.

Personlig syns jeg tanken på at mens jeg tusler avgårde mot en skog, så er det allerede en annen fyr som nylig har gått inn i skogen, snublet over et eller annet skummelt noe, og holder på å plaffe løs på det, uten at det er scriptet, er fantastisk kul.

Lenke til kommentar
Den typen grafikk som Doom3 skilter med, har vi allerede sett i f.eks. Far Cry. Lyd- og stemnings-messig, derimot, tror jeg det kan bli meget bra.

Tror ikke de kan sammenlignes. Bruken av global ilum, raytracing og lignende i Doom3 åpner opp for nye muligheter innenfor spillverdenen.

Jamfør gjerne med Unreal3-engine-videoen! ;)

Lenke til kommentar

Det som psycilobe sier, er det som gjør spillet enestående.

Spillet har en verden på 15x15miles (er ikke helt sikker, men det var vanvittig stort iaf) der du skal som jeger jakte på dyr innen risikosonen i Tjernobyl. Etter hvert som du kommer lengre uti spillet og får mer penger kan du kjøpe deg bedre våpen for å da større dyr. Du kan også jobbe sammen med andre npc's for å ta de større dyra, selv om du ikke kan ta det alene (akkurat som parties i MMO's). Du kan også ta opp kampen med andre npc's for å ta penger og våpen fra dem. NPC's gjør også andre ting med andre NPC'er også.

Grafikken i dette spillet er bare et gigantisk pluss.

Lenke til kommentar
Det som psycilobe sier, er det som gjør spillet enestående.

Spillet har en verden på 15x15miles (er ikke helt sikker, men det var vanvittig stort iaf) der du skal som jeger jakte på dyr innen risikosonen i Tjernobyl. Etter hvert som du kommer lengre uti spillet og får mer penger kan du kjøpe deg bedre våpen for å da større dyr. Du kan også jobbe sammen med andre npc's for å ta de større dyra, selv om du ikke kan ta det alene (akkurat som parties i MMO's). Du kan også ta opp kampen med andre npc's for å ta penger og våpen fra dem. NPC's gjør også andre ting med andre NPC'er også.

Grafikken i dette spillet er bare et gigantisk pluss.

sånn som du formulerer det her, så høres det ut som om spelet handler om å gå på jakt. det er ikkje tilfelle. grunnen til at du må jakte ein gang iblant, er fordi du trenger mat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...