Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Gir vekk et par Sharp CP-7700-høyttalere og et mini-stereoanlegg (defekt CD-spiller). Ellers funker alt helt greit. Gir dem vekk pga plassproblemer, pluss at de så og si aldri er i bruk. Må hentes på Møhlenpris i Bergen. Endret 17. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Bilde : Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Me var først ! Send PM...... Endret 17. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 fremdeles muliget? Har avtalt henting med han nå, så det så.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Men uansett, synd jeg ikke kom først. Eller, jeg bor jo i Oslo så... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Men uansett, synd jeg ikke kom først. Eller, jeg bor jo i Oslo så... Ingen kjøp, salg eller bytte har funnet sted........ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Men reklamering var det nok av Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jaja. Beklager for at jeg ville gi en eller annen her på forumet sjansen til å få et par helt kurante høyttalere, enn en ukjent fyr som surfer bruktmarked.no. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jaja. Beklager for at jeg ville gi en eller annen her på forumet sjansen til å få et par helt kurante høyttalere, enn en ukjent fyr som surfer bruktmarked.no. ja nå var du dum Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ser ikke at den bryter med noen retningslinjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå