-Ho1m- Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hallo jeg skal ha meg en ny sjerm til pcen ikke lcd skal ha crt ... og den skal være 17" kan dere komme med gode forslag me link !!! ikke over 1500kr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Elkjøp hadde jo et nydelig tilbud på 17tommers. Gjelder det fortsatt? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 hvet ikke ! hvilken sjerm var det ? jeg er mest interesert i samsung ! Lenke til kommentar
fLR Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tilbudet gjelder vel enda, men det er dessverre utsolgt. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Denne er ett meget bra valg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111918&cks=PRL Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk for svar hva synes dere om den samsung sjermen til 1100 på komplett.no `? Lenke til kommentar
hamstr Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Spørs hva den skal brukes til. Er ikke akkuratt superskjermen for spilling. men sikkert det beste tilbudet du får i denne prisklassen. Kjøper du brukt kan du sikkert finne en bedre skjerm til lik pris Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hvet ikke ! hvilken sjerm var det ? jeg er mest interesert i samsung ! staveleif enda? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hvet ikke ! hvilken sjerm var det ? jeg er mest interesert i samsung ! staveleif enda? JEG HATER SKRIVELEIF!!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Denne er ett meget bra valg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111918&cks=PRL Til den prisen kan man vel ikke forvente mer.. Det flimrer litt og blir ikke veldig behagelig i lengden, men sikkert bra nok.. Det kryr av slike på skolen... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hmm jeg så litt på en hansol er det noe bra da??!??? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hmm jeg så litt på en hansol er det noe bra da??!??? Blir litt av samme kaka. Men ville nok sagt samsung fremfor den.. Syntes hansol hadde sunket bildeflaten så langt inn i skjermen. Ble jo en voldsom kant, innover.. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hmm jeg så litt på en hansol er det noe bra da??!??? Blir litt av samme kaka. Men ville nok sagt samsung fremfor den.. Syntes hansol hadde sunket bildeflaten så langt inn i skjermen. Ble jo en voldsom kant, innover.. HMM oki men da blir det nok samsung hvis ingen har noen bedre forslg da ! men har lest litt rundt for forbi og har funnet ut at hvis valget faller på samsung blir det den dynaflat den til 1400 på komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå