moflebukken Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er en funksjon jeg ikke finner i noen programmer og det er å spille av video klippet baklengs sånn at f.eks en snowboarder som tar 360. At filmen stopper på midten av trikset og snur seg motsatt vei igjen? Er det noen som vet om noen programmer som har den funksjonen? Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 slik som jeg forstår det så er det mulig å gjør dette i de fleste programmer. I f.eks Adobe premiere som jeg bruker, stiller du bare speed'en på f.esk -50. med (-) minus så går det baklengs. I andre enkle programmer slik som pinnacle mener jeg på at du finner funksjonen nær slowmotion funtionen, men jeg har aldri brukt d programmet. og såvidt jeg vet så kan ikke windows movie maker gjøre det du vil men en de fleste andre kan. Hvis du har tenkt å legge noen kule effekter på snowboard filmen din så vil jeg anbefale å ikke bruke "baklengs" film. Heller slow-motion. Men klart baklengs film kan i noen tilfeller se bra ut.. men du bestemmer Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Som Xe-Dingo sier så er dette noe du kan lage selv Kopier klippet ditt 2x, det første kjører du f.eks -100 på, så setter du det andre klippet på frame hold - slik at den holder bildet så lenge du vil at tingene skal stå stille, og det siste klippet lar du bare være. Når disse 3 klippene står intill hverandre vil hendelsen skje baklengs, stoppe og skje framlengs. - Så kan du tweake som du vil selv. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Prøvde det i premiere 7 pro akkurat og funket helt fint Det var noe jeg lurte på en gang men nå vet jeg det pga dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå