RAPTORR Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) jeg har 4 stk raptorer på 74 gig og hvilken raid skal jeg bruke får å få dem til bli en disk ? jeg skule hat en bilig og bra kontroler Endret 17. april 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://www.hardware.no/guider/raid/ Guider om raid. Tror Raid 5 er den beste. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 går det an å botte fra den konntrolern? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 det står at raid o+1 er best og je vil kun ha topp ytelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Dersom du er ute etter "bare det beste", bør du lese om RAID her, og på Toms Hardware, og finne ut nøyaktig hva du trenger, og hva du vil ha. Når noen foreslår en kontroller for deg, kan du ihvertfall ta deg bryet med å sjekke ut produsentens sider, der står det hvorvidt du kan boote eller ikke. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 ja det kan jeg sikkert gjøre men det jeg lurte på om det er noen som har erfaring med sånne kontrolere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå