Gå til innhold

komplett.no suger :( den hverste kundeservicen


Anbefalte innlegg

har send inn en retur får circa 3 uker siden og ennå ikke fått den dellen jeg sende tilbake har ringt komplett.no hver eneste dag!!!

 

er så for banna lei av det dritt firma komplett.no den hverste kundeservicen jeg har sett på lenge!!!!

 

det eneste de sier når vi ringer er å beklage at de ikke vet noe!!!

 

har ringt dem hver jevla da og de sier at den er send meg den men jeg har jo ikke fåttt den enda dritt dårlig kundservice :thumbdown::thumbdown:

 

 

kunde servicen er det hvert får dette firmaet anbeffaler ikke komplett.no :thumbdown::thumbdown:

 

har derre noen neggative utsagn om komplett.no så skriv i vei?

Endret av pcpro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sendte inn så og si mine vitale komponenter inn til komplett fordi endel av de er defekte/ødelagte, og har nå venta i 2 uker og noen dager. da jeg ringte kundeservice for noen dager tilbake fikk jeg beskjed om at de ikke visste hvordan pakkestatusen min var, eller når jeg fikk den tilsendt hjem (ca dato)..

 

er enig i at kundeservice telefonen ikke hjalp meg noenting, det dumme er at ellers er komplett en glimmrende butikk, med unntak av dette.. litt dumt at

endring av systemet dems skal lage så mye bajas.. men det var vel noe de kanskje forutså? får håpe på at alle får det de vil ha så snarest som mulig da..

 

:ermm:

 

\edit\

 

om du hadde skrivd norsk hadde litt fler, og kanskje til og med komplett tatt

deg litt mer seriøst, hvis de kom over tråden.. just a tip :roll:

Endret av techern
Lenke til kommentar
har send inn en retur får circa 3 uker siden og ennå ikke fått den dellen jeg sende tilbake har ringt komplett.no hver eneste dag!!!

 

er så for banna lei av det dritt firma komplett.no den hverste kundeservicen jeg har sett på lenge!!!!

 

det eneste de sier når vi ringer er å beklage at de ikke vet noe!!!

 

har ringt dem hver jevla da og de sier at den er send meg den men jeg har jo ikke fåttt den enda dritt dårlig kundservice :thumbdown::thumbdown:

 

 

kunde servicen er det hvert får dette firmaet anbeffaler ikke komplett.no :thumbdown::thumbdown:

 

har derre noen neggative utsagn om komplett.no så skriv i vei?

Det svir i mine øyner :)

 

Seriøst: Det er greit hvis man har en enkelt skrivefeil, men skal du bli tatt alvorlig så bør man utrykke seg med god rettskriving.

 

Men kan forstå din frustrasjon, 3-4 uker er litt mye og det er jo svakt at de ikke vet hvordan det går. Har selv måtte sende ting i retur til komplett og det tok 1-2 uker, men et er en stund siden, Kanskje de har blitt for store og for lite ansatte?

Lenke til kommentar
Oi, såpass ja. Tror kanskje du bør ta deg en norsk kurs. Utrolig hvor mange skrivefeil en kan produsere på et innlegg.

 

Liker komplett jeg!

dere vet ikke om en bruker på forumet har skrive/lese vansker ,

eller om han/hun bare har bommet på tastaturet ,

man kritiserer aldri noen for skrive feil ,

men på en høflig måte ber om at den personen omformulerer eller retter opp hvis du ikke forstår spm /teksten

 

det står i rettnings linjene til forumet

LES dem

Endret av 1G FSB
Lenke til kommentar

Hmm, det var sterke saker, den overskriften.

Komplett er vel ikke useriøs selv om de har problemer med ommlegging av websidene , at dette kan være irriterende er jeg enig i men det har vel ingenting med seriøsiteten deres å gjøre :hmm:

 

Så til de som kritiserer andre for skrivingen , om dere er så perfekte så har dere vel også lest retningslinjene når dere registrerte dere?? Ikke det nei??

Slike kommentarer er uønsket her og bør/burde føre til en ferie :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Aldri før har denne passet bedre!!! les de hele greia, og legg spesielt merke til de uthevede linjene :thumbs:

 

How many forum members does it takes to change a light bulb?

 

1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed

14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently

7 to caution about the dangers of changing light bulbs

1 to move it to the Lighting section

2 to argue then move it to the Electricals section

7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs

5 to flame the spell checkers

3 to correct spelling/grammar flames

6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid

2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"

15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct

19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum

11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum

36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty

7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs

4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's

3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group

13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"

5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy

4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"

13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"

1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.

Lenke til kommentar
har derre noen neggative utsagn om komplett.no så skriv i vei?

Hvorfor bare negativt? Skal vi drive en sverte kampanje mot komplett?

 

Jeg har ingenting negativt og si om komplett, nei tvert imot, jeg har mye posetivt jeg skulle sagt, særlig om retur/kundeservicen deres.

 

 

F.eks. engang kjøpte jeg en RAM, den fungerte ikke, sendte den tilbake,

etter 5 dager hadde jeg ny, 5 dager fra jeg sendte den altså, da gav meg faktisk

litt bedre og dyrere ram enn den jeg kjøpte også.

 

Ellers har de kjempe hygglige folk på telefon supporte nsom hjelper deg med hva som helst som måtte være feil eller svarer på alle dine spørsmål, så og si,

har værtfall ikke hatt noenting negativt med deres telefon support,

de gir forøvrig tips når du skal kjøpe PC; og hjelper og sette sammen komponenter du skal velge ut.

 

 

Greit at noenganger kan man være uheldig, men og starte en sverte kampanje pga. at du har stått opp med det gale benet, og ikke tåler trege varer, er bare idiotisk.

 

Komplett.no hadde garantert sendt varen om de hadde hatt den inne, og si at det er komplett sin feil at de ikke har fått den inn er som og klage på Kona di i 3 månede fordi hun ikke har født enda..

Lenke til kommentar

Denne tråden stenges.

 

1. Lag mer seriøse overskrifter ved en senere anledning. Kanskje folk da tar deg mer seriøst.

2. Ikke skriv innlegg i sinne ved en senere aneldning. Kanskje folk da tar deg mer seriøst.

3. Ikke bann så mye ved en senere aneldning. Kanskje folk da tar deg mer seriøst.

4. Prøv å legg fram saken din på en seriøs måte ved en senere aneldning. Kanskje folk da tar deg mer seriøst.

5. Prøv å les over innleggene dine ved en senere anledning slik at du får luket bort de mest grove skrive -og orddelingsfeil. Er du ikke så god i norsk, kan det å legge det inn i Word og bruke stavekontrollen der være et godt alternativ. Kanskje folk da tar deg mer seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...