Sliff Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meele boten Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meelee boten Yay!Go me! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meelee boten Yay!Go me! ... ikke så flink til å tanke og gi exp til low level rangeds, men Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meelee boten Yay!Go me! ... ikke så flink til å tanke og gi exp til low level rangeds, men Pfft,ranged er teit IMO Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ranged er _dumt_ melee er tingen ! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ranged er _dumt_ melee er tingen ! Why ?? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Haha. Ikke hør på de NiSsene! Endret 2. juni 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du kan ikke bli BH og TKM samtidig.Tar for mye Skillpoints True true... hør på playmaster Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meelee boten Yay!Go me! ... ikke så flink til å tanke og gi exp til low level rangeds, men Pfft,ranged er teit IMO Det sier du ikke igjen når jeg eier deg i pvp med den fine tusken rifla mi Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lycan aka Playmaster er flink master han Meelee boten Yay!Go me! ... ikke så flink til å tanke og gi exp til low level rangeds, men Pfft,ranged er teit IMO Det sier du ikke igjen når jeg eier deg i pvp med den fine tusken rifla mi /burstrun /lunge1 dizzy/kd *ta fram dot pikes og sette opp noe poison mot deg+ ta ut stun batonen og slå deg ihjel* Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg legger meg flat må først få tak i spillet og så kan jeg være med på slike ' 'leker' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå