Firesnake Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) eg har bestilt swg no fra cdon.com og lurte på kas server alle spele på Endret 28. april 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kom på flurry. det er en veldig bra server. hvis du kommer dit skal jeg hjelpe dg med penger og våpen. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 har begynt på euro far star Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Neinei,begynn på Eclipse istedenfor og join NiS Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg spiller på eclipse. Er en server som er velutviklet Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har begynt på euro farstar da må jo ver den beste serveren men eg har ein på eqlipse so eg nesten aldri spele med Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har begynt på euro farstar da må jo ver den beste serveren men eg har ein på eqlipse so eg nesten aldri spele med skal spille på Euro farstar jeg også.. når jeg en gang får spillet i posten... Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 viss du forteler meg ka du hette so kan eg møtte deg ein plass hjelpe deg med xp og sånt Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja hehe Hvilket yrke er du ?? får ikke spillet før i morra eller noe (håper vi da) Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg er også på euro far star. hva er nicket deres? mitt er Aziz Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) på spele so Hette eg firesake eg hadde tenkt å hetta firesnake men eg skreiv feil. er du reb azizel eg er imp eg er Brawler: 4.0.2.3 marksman:0.4.2.3 medic:1.1.1.0 scout:4.0.4.1 MÅL eg SKA bli bounty hunter og tkm men lord hell ka hete du i spele Endret 29. mai 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan ikke bli BH og TKM samtidig.Tar for mye Skillpoints Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hmm Playmaster, du er Bounty Hunter ikke sant ? eller vil bli det ? det vil jeg å hmm, men jeg får ikke spillet på en uke eller to, bestilte Special editon fra usa... vil du ta meg som din læregutt ? Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) me får jo 250 skill points sant å du bruka ikkje så møkje på tkm eller bh derfor kan du bli begge....... eg ska i hvert fal prøva men når eg blit TKM so ska eg få tak i alle alle holocrono eg trenge. men azizel vet du hvor mangen holocron eg må ha for å bli JEDI eg har fått ein den sa eg måte bli TKM so no e da da eg holde på med. Endret 30. mai 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du skal bli Jedi må du grinde som f***!!! I neste patch som kommer 8 Juni er det ikke mulig og bli jedi gjennom holocrons Det blir et nytt system der du må klare quests isteden for og mestre proffesions Hvis du vil vite mer les her Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Playmaster, vil du ta meg som din læregutt ? Lol, anbefaler ikke å hunte sammen med Playmaster uten buffs hvertfall Tror han fikk seg en god latter når han så meg løpe rundt med div dyr etter meg Uansett så var det gøy btw: Skal bli TKA/MD med den ene charen og Commando/etellerannet med den andre Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Playmaster, vil du ta meg som din læregutt ? Lol, anbefaler ikke å hunte sammen med Playmaster uten buffs hvertfall Tror han fikk seg en god latter når han så meg løpe rundt med div dyr etter meg Uansett så var det gøy btw: Skal bli TKA/MD med den ene charen og Commando/etellerannet med den andre Lol,det var morsomt å se deg løpe fra små spineflaps Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hmm Playmaster, du er Bounty Hunter ikke sant ? eller vil bli det ? det vil jeg å hmm, men jeg får ikke spillet på en uke eller to, bestilte Special editon fra usa... vil du ta meg som din læregutt ? Jeg er ingen BH.Liker heller meelee combat enn ranged combat. Ps.Hvis du vil ha meg som "mester" så må du lystre meg,den oransje twi'leken Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Lol,det var morsomt å se deg løpe fra små spineflaps Øy! De incappa meg!! Ps.Hvis du vil ha meg som "mester" så må du lystre meg,den oransje twi'leken Og kjøpe noen drinker eller møbler, så blir han fornøyd Endret 30. mai 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) I Serve only Lord Vader Search your Feelings, you will know its true! it is Pointless to resist my son, it is unavoidable, i have forseen it! Endret 30. mai 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå