Gå til innhold

mulig LAN- party i gjøvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det min venn prøver å si her,, er at jeg og en gruppe venner, inkludert Something

skal arrangere et data party, altså en gathering. Dette er vårførste gathering vi skal lage, og som SomeThing sa, skal det forgå i Gjøvik. Den skal hete GG - Gjøvik Gathering og vi har tenkt oss omtrent 300 menneker. VI skal kopiere plakater osv..men vi kan jo alltids få høre ideer av dere..så kunen dere ha hjulpet oss med ideer osv..?

Mvh

Ernie

Lenke til kommentar
Det min venn prøver å si her,, er at jeg og en gruppe venner, inkludert Something

skal arrangere et data party, altså en gathering. Dette er vårførste gathering vi skal lage, og som SomeThing sa, skal det forgå i Gjøvik. Den skal hete GG - Gjøvik Gathering og vi har tenkt oss omtrent 300 menneker. VI skal kopiere plakater osv..men vi kan jo alltids få høre ideer av dere..så kunen dere ha hjulpet oss med ideer osv..?

Mvh

Ernie

Snakk med sunbug på efnet, henger i #gjøvik tror jeg. Han arrangerer SunTime nå og da. Det er et lanparty som drar ca. 180 stk eller noe. Holdes i Kallerudhallen, det er sikkert plass til flere dere dog

Lenke til kommentar
Hey..takk begge, er dere begge i gjøvik..kult..Ang.crew..kan noen møtes idag..ja vi trenger crew..adressen til siden er [url="http://www.gg.moo.no/"]GG[/url]

Vi skal ha crew HQ møte idag hos meg..kankje vi kan møtes.

Vi har tenkt åolde deg i Kallerudhallen..pretet med fyren som er der og sendte søknad igår..såvi krysser fingrene våre..SunTime er også interesert i det lokalet..og vi håper vi får det..vi har jobbet hard nå i disse siste dagene, selv om det er etter sommerferien..Ja, gjerne interesert i folk som har kunnskaper med dette, alle..Vilel vært veldig hyggelig om vi kunen møtes..

Mvh

På forhånd takk
:D :D Endret av W_Ernie
Lenke til kommentar

møte hjemme hos deg??

nå snakker jeg om meg og andre, som jeg ikke kan garantere for..

hva med irc, jeg er litt opptatt i dag, tror jeg skal skifte motor i bilen min, men har nok tid til en tur på irc..

btw, de 2 jeg tror kan/vil være med har vært crew på tg, og jeg drifter ett nettverk

det er mulig jeg får dratt med meg 5 stk

Endret av aklla
Lenke til kommentar

ok,kanskje en annen dag..ikke nødvendigvis hjemme hos meg da

Kontakt megpå mobb (sender PM) ,eller såfinenr jeg deg på efnet@gjøvik eller?

Ja, TG crew er VELDIG BRA..takk til deg hvis du om de kan bli med ..jo fler jo bedre..og jo mere hjelp og info..jo bedre.

Mvh

:D 8(Unnskyld for alle smilyene, men jeg ble veldig glad for å finne ut at det finnes folk med gathering kunnskaper i gjøvik)

Endret av W_Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...