mad2003 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ja går dette? og i så fall hvordan? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Mulig denne virker, men dette gjøres på eget ansvar. Trykk Start, Run/Kjør og lim inn dette : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall. Mvh Meg. Endret 17. april 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvis du har WinXP er den integrert og kan ikke avinstalleres (av oss dødelige iallefall), men på tidligere versjoner tror jeg det går an. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skulle gjerne ha avinstalert media playeren sjølv eg. Har XP, og windows media player lager berre irritasjon sidan den ikkje lenger vil spele av ei einaste media film med untak av DVDplater av ein eller anna grunn. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Skulle gjerne ha avinstalert media playeren sjølv eg. Har XP, og windows media player lager berre irritasjon sidan den ikkje lenger vil spele av ei einaste media film med untak av DVDplater av ein eller anna grunn. Er det ikke bare å flytte filtype-ansvaret over på et annet program?? Windows Explorer (Utforsker) - Tools (Verktøy) - Folder option (mappealternativer) - File types (Filtyper) - <Finn mediefilene og be et annet program ta ansvaret for dem> Edit: Eller Windows Media Player - Tools (Verktøy) - Options (Alternativer) - File Types (Filtyper) - <Ta vekk haken på de filtypene som ikke funker>. Endret 17. april 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Det funka fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå