Gå til innhold

Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at ett blad legger ut reklame for seg selv med att de skal ha Battlefield 2 preview er ikke bevis i seg selv, spesiellt når EA har annonsert battlefield: Modern...og folk tror det er to forskjellige spill...um...ja...særlig..

btw, det eventuelle BF 2 vil ikke komme før iallefall om 1 år, garantert. EA veit å melke kua, og å utvikle ett heilt nytt spel så fort e for det fysta urealistisk, og ganske dumt, med tanke på at de vil effektivt drepe Battlefield Vietnam linja og alle muligheter for expansion packs...(folk vil flytte over på BF 2..)

og EA VEIT å melke kua...så dette tror jeg ikke skjer ;)

Lenke til kommentar
[quote name='AKIRAx24' date='17/04/2004 : 23:23']Det der er jo åpenbart en dårlig tittel for Battelefield Modern som skal slippes på Playstation 2.

[/quote]
Jeg vet ikke noe om at BF skal komme på PS2 som en fullversjon av bf-mod`en: Desert Combat! Høres heller tvilende ut! :hmm:

Det jeg tror, er at Hele greia, hele saken er noe bullshit som TriggerCSF (som sikkert viser seg å være en hacker og\eller en nerd) har blanda sammen til ei svær suppe og posta, BARE for å få oppmerksomhet!!!!
Som mange andre sier; BFV er råbra!
Det er jo opplagt: Hvem ville gi ut et nytt BattleField rett etter en så stor suksess som BF:V?! De ville ikke tjent noe penger på å gi ut flere BF`er så kjapt etter hverandre! De ville la folk spille seg lei av BF:V før de begynte på en ny en!
Det er bare å se på bildet! det ser så fake ut! Jeg kunne laga det! Det er et screenshot fra Desert Combat som er tilføyet en tekst!
Bare hør på den dårlige tittelen: "BattleField 2"! hva faan slags folk ville kalt et nytt battlefield det navnet??? De ville kalt det "BF:Iraq" eller "war in the Middle east" eller noe sånt!!!!!!!!!!!!!!:nei:
Lenke til kommentar

Smaker EA lang vei... :roll:

Par dager etter at de annonserer "Modern Combat" kommer de nå med BF2...

Nei, ri på BFV bølgen en god tid til.

EA = mest mulig penger av så lite arbeid og slit som mulig.

Imo

EDIT: Leste ikke hele tråden.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
[iC,18/04/2004 : 00:50]
Det der er jo åpenbart en dårlig tittel for Battelefield Modern som skal slippes på Playstation 2.

Jeg vet ikke noe om at BF skal komme på PS2 som en fullversjon av bf-mod`en: Desert Combat! Høres heller tvilende ut! :hmm:

Jeg tror du må ha misforstått det jeg skrev. Jeg skrev ikke hva jeg tror skjer, jeg krev fakta. Så derfor kommer dine spekulasjoner litt skjevt ut.

Electronic Arts announced today that they will release for the first time on PlayStation 2 a game from Battlefield series named Modern Combat. "Armed with the latest modern weaponry, players can take control of over 30 vehicles, including tanks, helicopters and fast attack vehicles, to engage in major conflicts with up to 24 players in some of the largest online battles on the PlayStation 2 console". Developed by Digital Illusions, Battlefield: Modern Combat is scheduled for release in late 2004. Check the full article for press release and first screenshots.

Battlefield Modern Combat press release.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

det er det ingen som vet...men en ting kan jeg si...ett spill som Battlefield til ett konsoll??

de har iallefall stål baller de som begir seg ut på den umåtelig STORE oppgaven å klare å gjøre ALT riktig på første forsøk...for når du ser utviklingen til BF1942, og nesten beta stadiet til BFV ved release...jeg ville iallefall ALDRI påtatt meg den jobben...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...