Raaby Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skal koble to skjermer til pcen Jeg vil ha det samme bilde på begge skjermene Har prøvd selv men klarer bare få bilde på en av skjermene om gangen Det er ett kamera jeg skal få bilde på viss det er ett problem Klarer ikke 9600xt dette eller er det bare jeg som gjør noe feil Noen som kan fortelle meg hva som er gale/hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg klarte nå å få bilde på tv'en min med 9800pro, både samme bildet og et stort bilde på begge skjermene men det tok litt prøving til for å få til, har du testa alt? Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) litt merkelig at det står tv når det er kamera da men Edit klarer ikke trykke på den kanppen med to skjermer Endret 17. april 2004 av Raaby Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 har jeg stilt inn noe feil her eller Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 jeg klarte nå å få bilde på tv'en min med 9800pro, både samme bildet og et stort bilde på begge skjermene men det tok litt prøving til for å få til, har du testa alt? trur jeg har testet alt ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Om jeg forstår deg rett så skal du ha det samme bildet du har på skjerm ut på TV-OUT? Da trykker du den blå knappen med bilde av to firkanter og ikke den med to sirkler. Edit klarer ikke trykke på den kanppen med to skjermer Ok. Hva med å stikke TV-OUT inn i et TV apparat. Så starte TV-OUT (Det røde hjørnet) Så trykke den blå knappen. Så sette TV-OUT kabelen inn i kameraet. Endret 17. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) okey, fatter ikke helt hva du mener men skal prøve så godt jeg kan takk for at noen svarte foresten Endret 17. april 2004 av Raaby Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har egentlig endel peil på dual/trippel oppsett, men har aldri prøvd å koble til et kamera! Hørtes spennede ut! Hva slags kamera? Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Sony trv33e skal lage Battlefield : Desert Combat film Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Stilig, har ikke tenkt på at det går ann å lages på den måten, håper du får det til! Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vett om andre som har gjort det, mye enklere det vettu viss du får det til da Endret 18. april 2004 av Raaby Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 okey, fatter ikke helt hva du mener men skal prøve så godt jeg kan takk for at noen svarte foresten Greier du å aktivere TV-OUT ? er det det som er problemet? Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 trur nokk jeg har klart og aktivere tv-out når bilde kommer på kamera, men jeg skal jo ha bilde på begge skjermene på en gang Men nå låner jeg ett tv-kort, går det an å gjøre det jeg vil med det? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) I det du skal bruke et TV kort tror jeg du kommer til å slite med ytelse. (Bare et lite tipp fra min side, har aldri prøvd det) Bildene tar bare 100 kB. Endret 20. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå