backfish Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg kjøper nå HP Photosmart 945 digitalkamera 5,3 Mpix og synes jeg må anskaffe 128 MB minnekort, men er veldig i tvil om type. Mpx anbefaler Scandisk 128MB Secure Digital og Komplett bruker Twinmos SecureDigital Card 128MB highSpeed 40x. Hva er best ? Det Mpx anbefaler koster en god del mere, og jeg spør egentlig om noen vet hva som er best - og om prisen reflekterer det som er best ??? (Jeg klarer ikke å finne ut om Scandisk er highspeed 40x) Twinmos er jo kjent for PC-memory, men er de det for kamera ? Håper på avklarende innspill. Lenke til kommentar
jeffen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har TwinMos 256 MB på mitt HP850. Fungerer helt supert. (Dette er ikke et 40x). -Har også et TwinMos 256 MB CF kort til et Canon Camera, -og det fungerer også helt supert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Du bør gå for Sandisk sitt kort. Det er dyrere, men mer stabilt (mindre sjanse for å miste masse bilder). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå