Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lovemachine skrev:

Er du fornøyd med det på innendørs-foto? Tok meg den frihet å se på de andre bildene dine. Så på "AMEX 2004 012.jpg" i folderen din, og det var litt uklart. Sliter også litt med fargene på "Ali Ready.jpg" ser jeg. Hva mener du?

Hei!

Hvordan i all verden kom du inn på mine foldere. Har du sett på et bilde av ”Ali”, så er dette et bilde av min hund, et scannet dias fra 70-tallet

Hvis du kunne gå inn på mine foldere så må det tydeligvis være et kjempeglipp av en tabbe fra operatørene av denne siden. Nå har jeg ikke så mye å være redd for på harddisken da, men likevel! Kona hadde bl.a lagret en masse pasientopplysninger som nå er kopiert på CD og forøverig slettet fra harddisken.

Kan noen av dere som er inne i dette systemet sjekke om dere kommer inn på harddisken min fra denne siden http://www.pbase.com/hartvik123 og gi meg tilbakemelding!

MVH

s-ki

Arvid Kirknes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tilsynelatende ikke noe problem med å komme inn, da til og med login-signaturen din ligger i "klarspråk" på en av sidene.

Jeg ville vurdert skifte av tjenesteleverandør hvis du ønsker å ha sider hvor utenforstående ikke skal ha lese/ skrivetilgang.

Lenke til kommentar

Hei "lovemachine"!

Nei da, overhode ikke, bare fint at du fortalte dette, her er det tydeligvis et "sikkerhetsproblem" ute og går. Nå er vi i allefall klar over det og kan ta våre forholdsregler. Har forøverig varslet operatørene av denne siden om dette.

MVH

s-ki

Arvid Kirknes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...