Gå til innhold

Ekstremt ekkel smiley


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på en sak og det er denne her: --> :dribble:

 

Han er rett og slett utrolig ekkel. Lurte om det var mulig å fjerne han fra "klikkbare smilies"-lista?

Noen flere som har problemer med akkurat DEN smilien?

 

PS: Dette er ikke en spøk, men et seriøst forslag!

 

mvh

Lars Pedersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (LarsP @ 17/04/2004 : 16:37)
Jeg har tenkt på en sak og det er denne her: --> :dribble:

Han er rett og slett utrolig ekkel. Lurte om det var mulig å fjerne han fra "klikkbare smilies"-lista?
Noen flere som har problemer med akkurat DEN smilien?

PS: Dette er ikke en spøk, men et seriøst forslag!

mvh
Lars Pedersen

Jeg er enig med deg, LarsP. Jeg får dårlige vibber når jeg ser denne smilyen. Kan være fordi den blir brukt av... erm... folk som gjerne bruker "!!!!!!" i innleggene sine.

Lenke til kommentar

Liker den heller ikke :dribble:

 

Sikling står ikke særlig høyt på lista mi.

Den ser ut som en rabbies-befengt liten #####, og i tillegg liker jeg ikke sikling.

 

det har da ingenting med sex å gjøre - mer med dårlige erfaringer - uten at en skal gå inn på det.

Lenke til kommentar

QUOTE (HeavenHell @ 22/04/2004 : 16:43)
Jeg er enig med deg, LarsP. Jeg får dårlige vibber når jeg ser denne smilyen. Kan være fordi den blir brukt av... erm... folk som gjerne bruker "!!!!!!" i innleggene sine.

Jeg er med på den. Det renner alltid inn masse av de når dere har noe nytt "sci-fi" på forsiden. Quad opteron f.eks eller noe annet som ingen her på hw.no noen sinne kommer til se engang. Det er bare MrGreen som har stil. (og :love: når du snakker om dual. Mmmm dual, aaahhrarar)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...