Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har akkurat kjøpt meg nytt skjermkort som heter noe så enkelt som: ASUS V9570TD FX 5700. Jeg har satt i kortet og installert nyeste driver fra NVIDIA. Men når jeg skal spill spillet BIG MUTHA TRUCKERS som fulgte med blir spillet helt rart. Ser ikke hva jeg skal trykke på for å starte spillet en gang. Det er helt skeivt alt sammen. Med spillet BREED kom jeg inn ved flaks men i spillet er mannen gjennomsiktig og fargene rundt er grønne å fæle. Noen spill kommer det bare lyd mens skjermen er svart. Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Prøv å bruk noe form for Driver Cleaner program for å få fjernet gamle drivere fra forrige kort. Søk på google så finner du en hel gjeng. Sjekk at det nye kortet sitter 100% riktig i agp porten. Gjerne ta det ut og sett det på plass igjen uansett. Har vært borti feil med graffikken grunnet at kortet ikke satt helt fint i. Selv om jeg syntes det høres ut som et driver problem. Overklokket? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) hva består resten av pc'en din av? hva hadde du til skjermkort føre du bytta? fikk du fjerna alt av gamle drivere? Endret 17. april 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Nei har ikke fjerna alt fra gamle drivere. Er ikke sikker på hva jeg hadde før men det var noe dritt. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Brukt Win UPD og lastet ned nyeste DX? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Hva er DX? Hvor finner jeg Win UPD? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva er DX?Hvor finner jeg Win UPD? DX er DirectX. Du skal ha versjon 9,0b. Win UPD er Windows Updater. Den ligger i startmenyen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ok har fått installert DX. Men skjermen er fortsatt svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå