stidz Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Synes det kommer litt for bastante påstander her. Man kan jo ikke fraråde folk å kjøpe kabelstrømper fordi man selv ikke får de montert på 5 minutt! Det sier seg selv at alle kontaktene må eller bør demonteres. Man må bruke krympeslange, man bør ha en varmepistol, og man må være nøye. Dette er muligens ikke for alle, men det betyr ikke at det er noe i veien med produktet av den grunn. det er ikke det. men når det står på anvisningen at de kan trekkes over alle kabler og sånt uten og demontere så burde jo dette gå. Endret 18. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det står at de KAN settes på uten å demontere, men det er ikke anbefalt =) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kabelstrømper løfter helhetsintrykket endel samt gir bedre flyt i kabinettet i 9 av 10 tilfeller. Ja det tar tid å strekke kabler i strømpene, men de skal jo tross alt sitte litt. Har ikke før bilder av mitt nåværende kabinett (hovedkabinettet er under kniven) men slik ser nåværende ut nå etter sleaving. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 det var veldig bra! men har du demontert alle kablene? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du kan bestille fra CableOrganizer. Der har de det meste av strømper. Greit å bestille, og de merker pakken med "gift" om du spør pent. Tar et par uker før pakken ligger i postkassen thoug. Bør absolutt ta av alle kontaktene. Mye lettere å tre på strømpen samt at den holder formen litt bedre etterpå. Går fint å varme opp krympestrømpene med lighter om du er litt forsiktig. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det kan også være greit og surre litt aluminiumsfolie på strømpen rett ved siden av krympestrømpen hvis man har litt kraftig varme. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Alle drevkontakter demonterte jeg ja. Dette gjorde jeg ved å presse inn mothakene (en på hver side på hver pin i en 4pins kontakt). ATX kontakten trengte jeg ikke ta av på en annen PSU (enermax 431W) og P4 kontakten gikk også greit å få igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå