Gå til innhold

kabelstrømper

Anbefalte innlegg

Synes det kommer litt for bastante påstander her. Man kan jo ikke fraråde folk å kjøpe kabelstrømper fordi man selv ikke får de montert på 5 minutt! Det sier seg selv at alle kontaktene må eller bør demonteres. Man må bruke krympeslange, man bør ha en varmepistol, og man må være nøye. Dette er muligens ikke for alle, men det betyr ikke at det er noe i veien med produktet av den grunn.

det er ikke det. men når det står på anvisningen at de kan trekkes over alle kabler og sånt uten og demontere så burde jo dette gå.

Endret av stidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabelstrømper løfter helhetsintrykket endel samt gir bedre flyt i kabinettet i 9 av 10 tilfeller.

Ja det tar tid å strekke kabler i strømpene, men de skal jo tross alt sitte litt.

Har ikke før bilder av mitt nåværende kabinett (hovedkabinettet er under kniven) men slik ser nåværende ut nå etter sleaving.

BlackMidiRev2_3_thumb.JPG

Lenke til kommentar

Du kan bestille fra CableOrganizer. Der har de det meste av strømper. Greit å bestille, og de merker pakken med "gift" om du spør pent. Tar et par uker før pakken ligger i postkassen thoug. Bør absolutt ta av alle kontaktene. Mye lettere å tre på strømpen samt at den holder formen litt bedre etterpå. Går fint å varme opp krympestrømpene med lighter om du er litt forsiktig.

Lenke til kommentar

Alle drevkontakter demonterte jeg ja. Dette gjorde jeg ved å presse inn mothakene (en på hver side på hver pin i en 4pins kontakt). ATX kontakten trengte jeg ikke ta av på en annen PSU (enermax 431W) og P4 kontakten gikk også greit å få igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...