Gå til innhold

kabelstrømper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp de strømpene! Jeg har hatt mange problemer. Kompis av meg enda mer. Du må demotere de fleste kontaktene for og få tredd dem på, og hvis det ikke gjøres eksakt riktig Mitt i en heftig CS runde, så mister hard disken strømmen og alt går til helvete, og du må inn i kabinettet og rote og presse for og se om alt er på plass. Spar deg selv bryet. Gjem de fleste kablene hvor du kan (bak hard disk rack og hvor enn du har plass. Da får du bedre lufttrekk gjennom kabinettet også!=) Hvis du skal ha noe til og gjemme stygge kabler som du ikke kan gjemme, anbefaler jeg heller kabel samlere fra ACRyan (www.pcutstyr.no, eller www.komplett.no). De kan du bare vri rund, og du kan få den i mange størrelser. Gjennomsiktig og svart tror jeg de har. Se bildene mine under. Jeg har noen strømper på ennå, men har gjemt det meste av kabler. Sorry for jalla kvalitet på bildene. Jeg har et Chieftec BX kabinett. Lykke til=)

systemopen.jpg

systemclosed.jpg

Lenke til kommentar

jeg kjøpte også noen kabel strømper for en stund siden og jeg må si meg ganske enig med DJLuNaTiC. du må demontere nesten alle kontaktene og de krympe rørene som følger med krymper ikke nok til å feste strømpene ordentelig.

kjøp heller noen kabel rør fra elfa eller noe, det sparer deg for mye tid og irritasjon :yes:

Endret av assy_chieftec_matrix
Lenke til kommentar

ok det er bra. :) tenkte litt på det på en sånn fan kontroller også. kompisen min vant en sånn på tg og han vet ikke hva den er til engang så kan sikkert få kjøpt den til en billig penge. men kan disse ogsåkobles til katoder da. så kan du velge lys styrke? burde vel gå det?

Lenke til kommentar
Synes det kommer litt for bastante påstander her. Man kan jo ikke fraråde folk å kjøpe kabelstrømper fordi man selv ikke får de montert på 5 minutt! Det sier seg selv at alle kontaktene må eller bør demonteres. Man må bruke krympeslange, man bør ha en varmepistol, og man må være nøye. Dette er muligens ikke for alle, men det betyr ikke at det er noe i veien med produktet av den grunn.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...