stidz Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hvor kan jeg få kjøpt kabelstrømper uten og dra inn til oslo eller bestille fra microplex eller no? hadde tenk til og kjøpe i dag men vet ikke om noe er åpent lissom. Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ikke kjøp de strømpene! Jeg har hatt mange problemer. Kompis av meg enda mer. Du må demotere de fleste kontaktene for og få tredd dem på, og hvis det ikke gjøres eksakt riktig Mitt i en heftig CS runde, så mister hard disken strømmen og alt går til helvete, og du må inn i kabinettet og rote og presse for og se om alt er på plass. Spar deg selv bryet. Gjem de fleste kablene hvor du kan (bak hard disk rack og hvor enn du har plass. Da får du bedre lufttrekk gjennom kabinettet også!=) Hvis du skal ha noe til og gjemme stygge kabler som du ikke kan gjemme, anbefaler jeg heller kabel samlere fra ACRyan (www.pcutstyr.no, eller www.komplett.no). De kan du bare vri rund, og du kan få den i mange størrelser. Gjennomsiktig og svart tror jeg de har. Se bildene mine under. Jeg har noen strømper på ennå, men har gjemt det meste av kabler. Sorry for jalla kvalitet på bildene. Jeg har et Chieftec BX kabinett. Lykke til=) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ser ingenting på de bildene da Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ser ingenting på de bildene da att bilde va dårli (som i meine) eller att han har gjømt kablene bra? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Kabelstrømper fra 3DfxCool.no EDIT: Skriveleif Endret 17. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) jeg kjøpte også noen kabel strømper for en stund siden og jeg må si meg ganske enig med DJLuNaTiC. du må demontere nesten alle kontaktene og de krympe rørene som følger med krymper ikke nok til å feste strømpene ordentelig. kjøp heller noen kabel rør fra elfa eller noe, det sparer deg for mye tid og irritasjon Endret 17. april 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Det er ikke særlig vanskelig å ta av de kontaktene og sette dem på igjen... EDIT: Fant to linker: Verktøy 1 og Verktøy 2 Endret 17. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 det så jo lekende lett ut da. hvordan rør bør jeg kjøpe da. syntes de svarte ser kule ut men vil gjerne ha noen uv-reaktive da. og en ting til. hvor får jeg kjøpt no sånt som dette? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 tenker du på en slik en? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 joa, nesten. men vil ikke ha ekstern en da. men det går ann og fikse sikkert. den jeg posta var jo helt perfeskt egentlig mange utak og greier. men for vel ta det jeg finner. har microplex bare nettbutikk? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skru av de skruene som du ser der så har du jo en som er omtrent lik som den der opp! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 joa. men er jo bare 6 porter på den der. den andre hadde jo 10 eller no da. det er jo toppers. men får vel nøye meg med den der jeg Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 btw: bare sånn i tilfelle jeg får lyst. funker det og feste katodene i de portene elelr funker kun vifter? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 neida.. er ikke bare vifter som fungerer nei.. det meste som bruker 3 pin skal funke Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 ok det er bra. tenkte litt på det på en sånn fan kontroller også. kompisen min vant en sånn på tg og han vet ikke hva den er til engang så kan sikkert få kjøpt den til en billig penge. men kan disse ogsåkobles til katoder da. så kan du velge lys styrke? burde vel gå det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 har hørt rykter om at det ikke går.. men skal ikke si noe sikkert Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Har 2 kammerater som har kobla dem til viftestyringa. Skal ta å sjekke hvordan dem har gjordt det... Endret 17. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Synes det kommer litt for bastante påstander her. Man kan jo ikke fraråde folk å kjøpe kabelstrømper fordi man selv ikke får de montert på 5 minutt! Det sier seg selv at alle kontaktene må eller bør demonteres. Man må bruke krympeslange, man bør ha en varmepistol, og man må være nøye. Dette er muligens ikke for alle, men det betyr ikke at det er noe i veien med produktet av den grunn. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg testet og koble de på viftestyringa.. resultatet ble at bare mindre og mindre av katoden lyste... men lys styrken ble den samme der det enda lyste.. pA 5v lyste halle katoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå