Hoax Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Først kom Film24.no, men de har fått mye kritikk og roter vist mye... Nå kom det en konkurrent på banen, Brafilm.no - Er denne DVD utleieren noe bedre? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det har blitt diskutert litt her -> http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=194690&st=60 Det virker for meg som om de har større utvalg enn f24.no og filmleie.no, jeg vurderer også å melde meg inn i brafilm.no, men jeg venter først for å se om noen andre har erfaring med dem. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Joda, men ny "shop erfaring", ny tråd...Blir bare rot å diskutere to forskjellige i samme tråd, garantert misforståelser og folk som ikke klarer å skrive hvem de prater om. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Mente ikke at du skulle diskutere videre der. Var bare et lite tips, kanskje det var noe der som var til nytte Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Brafilm.no er vel det samme som brafilm.com? Dvs egentlig en svensk bedrift? Har hørt mye bra om dem i sverige, men seff er det noen som alltid er misfornøyd. Men det virker som om utvalget er bedre ihvertfall, en film24... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hvorfor låne på internet når de fleste har en videobuttik i nærheten. De har jo mye bedre service og utvalg hvis de er seriøse. De er faktisk ikke så mye dytere heller. Er du så heldig og ha en showtime i nærheten får du låne så mye du vi i en måned for 298 kr. Eller 260 for vip kunder. Endret 18. april 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvorfor låne på internet når de fleste har en videobuttik i nærheten. De har jo mye bedre service og utvalg hvis de er seriøse. De er faktisk ikke så mye dytere heller. Er du så heldig og ha en showtime i nærheten får du låne så mye du vi i en måned for 298 kr. Eller 260 for vip kunder. Skulle bare visst hvor mange som ikke har en "ordentlig" video-butikk i nærheten. Selv har jeg vel 8 mil en vei skulle jeg tro, til en seriøs utleier. Seff finnes det noen i nærheten her, men hva skal jeg med 15 filmer til, på vhs, som er 2 år gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå