Laibach Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva er det beste fly krig spillet (alt fra romskip til vanlige fly) på markedet nå for tiden? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lock On - Modern Air Combat des,OUT! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lock On - Modern Air Combat er enig i det. men når vi snakker om Lock On - Modern Air Combat, burde ikkje gamer sin anmeldelse av det komme snart? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg får ikke lock on til å funke, krasher hele tia, har nye drivere i alt, samt nyeste patch Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 I tillegg til Lock On, kan man nevne IL-2 Forgotten Battles + Ace Expansion Pack som er akkurat ute nå, beste WW2 flyspillet noen sinne. Kommer en ny sim fra samme gjengen som laget IL-2 snart, satt i Stillehavet. http://www.pacific-fighters.com/teaser/ Hvis gamer.no vil ha Lock On anmeldelse, stiller jeg gjerne opp. Sist flyspill jeg så anmeldt her (utenom FS2004) var CFS:3....elendig spill og ikke særlig imponerende anmeldelse. TrackIR2 burde også fått mere oppmerksomhet. gunfreak19: hvilke specs har du? Har du prøvd å sette Hardware Acceleration på lydkortet NED et hakk? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 specs er i profilen, pluss at jeg har kjøpt Audigy 2, Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Combat Flight Simulator 3 Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Viktig å si at Lock On er ekstrem realistisk, og mangler noen ordentlig historie og andre ting som er vanlig i andre spill. Men hvis du er ute etter det mest realistiske og grafisk peneste jet jager spiller så er Lock On noe for deg Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Sant som Icenor sier, Lock On mangler litt substans i Campaign modus. Opprinnelig skulle spillet ha en Dynamic Campaign, men utvikleren med ansvar for den biten måtte gi seg, pga sykdom tror jeg. Jeg anbefaler alle å sjekke ut forumet på http://www.lo-mac.com Der finnes flere campaigns lagd av brukere (holder på med en selv, 20 oppdrag), samt masse info, nyheter og hjelp. Det er også en kar som holder på å lage en Campaign Generator, sjekk Campaign forumet. gunfreak19, du skal fint klare å kjøre Lock On med de specsene....du kjører Win XP ikke sant? Har du prøvd å sette Hardware Acceleration ned ett hakk? Sound and Audio Devices Properties -> Audio -> Advanced -> Performance Endret 17. april 2004 av olaleier Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 gunfreak19, fått det til å funke? Et annet tips er å slå av firewall programmer som Zonealarm etc, er ett eller annet med nettkoden som klikker (selv om du spiller offline). Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Personlig liker jeg IL2 Sturmovic best. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Lock on er veldig bra. Tar litt tid å sette seg inn i. Beregn mye tid på å lære å dodge missiler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg fant ut en broren min hadde lånt det uten å si i fra tiil meg, så jeg må vente til han kommer hjem fra spania i mårra Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Personlig liker jeg IL2 Sturmovic best. Har du kjøpt Ace Expansion Pack? P-38... Spitfire....Me-110... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 airfix dogfight er morro. noen som vet om en ny versjon eller noe lignende fra litt nyere tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå