loadmaster Skrevet 18. august 2001 Del Skrevet 18. august 2001 Er det noen som har erfaring med Matrox skjermkort? Jeg har planer om å skaffe meg AGP Millenium G450- Dual Head. Er det mulig å ta ut Preview window på egen monitor? Jeg redigerer med studio7. (oppgradering av studio DV.) Er Thunderbird prosessor1.4 GHz bedere en P4 til videoredigering? Har noen svar? Loadmaster. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 18. august 2001 Del Skrevet 18. august 2001 Quote: Er Thunderbird prosessor1.4 GHz bedere en P4 til videoredigering?Har noen svar? Loadmaster. Etter det jeg har lest er P4 noe bedre egnet for video regigering. Hvor stor forskjelen er er jeg ikke sikker på. Jeg kan ikke tro forskjellen er så stor at det rettferdig gjør pris forskjellen som er på P4 systemer og Athlon med DDR Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. august 2001 Del Skrevet 19. august 2001 Quote: On 2001-08-18 23:50, loadmaster skrev:Er Thunderbird prosessor1.4 GHz bedere en P4 til videoredigering? - det er egentlig ikke CPU redigering vanligvis "lagger" ved, det er HDD'en så det betyr egentlig ikke hvilken CPU du har (om du har over ca. 300Mhz) Mvh Allyse Lenke til kommentar
klausre Skrevet 31. august 2001 Del Skrevet 31. august 2001 Quote: On 2001-08-18 23:50, loadmaster skrev:Er det noen som har erfaring med Matrox skjermkort?Jeg har planer om å skaffe meg AGP Millenium G450-Dual Head. Er det mulig å ta ut Preview windowpå egen monitor? Jeg redigerer med studio7. (oppgradering av studio DV.) Er Thunderbird prosessor1.4 GHz bedere en P4 til videoredigering?Har noen svar? Loadmaster. Matrox G450 er ett av de beste kortene å bruke til Videored. Grunnen er at du kan bruke 2 skjermer, eller kjøre vidoen direkte ut på tv'n. Kortet gir også en overlegen 2D-grafikk!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå