Herr Brun Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Jeg vurderer vannkjøling, men er ikke helt sikker på om jeg skal skaffe det. Hvor mye veier det? sånn generelt, med vannkjøling på både cpu, gpu og nb. Gir det store varmeforskjeller i forhold til et skikkelig viftesystem? Er det veldig mye styr å montere? og ikke minst, er det verdt det? Endret 17. april 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
marcen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vannkjølingsguide Diverse tester Se selv EDIT: Husk at PC-en blir mye stillere... Endret 17. april 2004 av marcen Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vannkjøling, er det verdt prisen... Mange bruker flere tusenlapper og blir nok fornøyd. Jeg har laget det meste selv og det kostet mye arbeid og tålmodighet. To maskiner fullstendig vannkjølt for under tusenlappen. Tilsvarende deler ville ha kostet ca. 12000,- Ikke tøys det... To PSUer kommer på ca. 5800,- Og en tilsvarende radiator over 2100,- (hos Microplex) Vi har PCene i stua og den ene står ofte på døgnet rundt med nedlasting. Deilig å slippe å høre det jæ.... suset. Hadde 8 vifter i den ene da jeg fikk nok. Og tempen er fin den, helt uten vifter også. Bryr meg ikke om vekten, skal ikke på LAN. Endret 17. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 12000,- Ikke tøys det... To PSUer kommer på ca. 5800,- Hva i helv*te slags Psu er dette snakk om? Lydløse/vifteløse? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 12000,- Ikke tøys det... To PSUer kommer på ca. 5800,- Hva i helv*te slags Psu er dette snakk om? Lydløse/vifteløse? Gullbelagte kanskje, på 1500W hver...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Vannkjølte vel. 2895,- pr. stk. Tørk av dere fliret og se her da vel : Vannkjølt PSU Og ja, de er nok både lydløse og vifteløse. Men det er mine ombygde og. Har funket fint siden slutten på januar. Ikke rart OK har et selvbyggingsprosjekt! : Project Water Power Endret 18. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg er ikke særlig nevenyttig, så å lage noe selv skal jeg nok ikke... Men hvor mye veier det? Er det mye å hente på kjølingen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå