Lantador Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 ingen vesentlige problemer som er kjent for dette kortet? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Bygde 2 maskiner for snaue 2 år siden, begge med interne isdn kort (pci) fra asuscom. Merkelig nok, så gikk kortene på begge maskinene til dundas (nei, ikke kjøpt på samme plass). Hvordan kortene fra asuscom er nå vet jeg ikke, men forhåpentligvis mye bedre enn før. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har hatt litt problemer med drivere til Asuscom kortene.. Samt at jeg måtte restarte maskinen iblandt for at de skulle virke etter at jeg hadde disconnectet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har Asuscom (vi har faktisk to), og de funker helt fint. men jeg måtte laste ned ny driver for å få den til å funke i winXP Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 jeg har selv at et Asuscom kort, fungerer utmerket. I forbindelse med jobb bruker vi en del Asuscom, ingen problemer med dem. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 jeg har selv at et Asuscom kort, fungerer utmerket. I forbindelse med jobb bruker vi en del Asuscom, ingen problemer med dem. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Har solgt masse Asuscom kort. De har en helt grei feilrate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå