Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 noen som vet om noen fine sider men bra bakgrunn som er bra til sånne button links? Lag selv.. Det er vertfall den jeg gav deg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 oi da jeg får prøve da og igjen tusen takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 1. Filter > Render > Clouds 2. Masse filter og tweaks. ^^ den enkle måten. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 noen som vet om noen fine sider men bra bakgrunn som er bra til sånne button links? Kan du ikke bare ta utgangspunkt i avataren din? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 noen som vet om noen fine sider men bra bakgrunn som er bra til sånne button links? Kan du ikke bare ta utgangspunkt i avataren din? smart tenkt det å ja Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 takker men hvordan i huleste legger jeg dem inn i PS? :-s Legg den over i Windows font-mappa di (c:/windows/fonts/, så får du opp en boks (installerer font..). Start PS på nytt. Voila! PoleCat, hvor har du gjort av linken til inspiration siden din?!?!?!?! Vennligst ta litt hensyn til de som letere etter den og plasser den i footeren din igjen *hehe* Driver å redesigner/koder den. Litt flaut å ha en fp-side i siggen nå. Men den kommer veldig snart! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Driver å redesigner/koder den. Litt flaut å ha en fp-side i siggen nå. Men den kommer veldig snart! Flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå